۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴

تحلیل وضعیت بازار

هنوز سیگنالی از یک رشد قوی وجود ندارد

آرین مسگرپور_ مدیر تحلیل کارگزاری بانک آینده
هنوز سیگنالی از یک رشد قوی وجود ندارد

یک کارشناس بازارسرمایه در خصوص شرایط این روزهای بازار سرمایه گفت: با توجه به رشد روزهای اخیر به نظر افرادی که بیش تر نقد بودند تحت تاثیر این رشد اخیر قرار گرفتن و با ترس جا ماندن از روند اقدام به خرید کردند و البته باید توجه داشته باشیم عرضه های امروز هم به نسبت روزهای قبل عرضه های قوی تری بودند. لذا پیش بینی میشه فردا بعد از تکمیل خریدها شاهد معاملات متعادلی باشیم.

آرین مسگرپور مدیر تحلیل کارگزاری بانک آینده در خصوص شرایط این روزهای بازار سرمایه به بیداربورس گفت: با توجه به رشد روزهای اخیر به نظر افرادی که بیش تر نقد بودند تحت تاثیر این رشد اخیر قرار گرفتن و با ترس جا ماندن از روند اقدام به خرید کردند و البته باید توجه داشته باشیم عرضه های امروز هم به نسبت روزهای قبل عرضه های قوی تری بودند. لذا پیش بینی میشه فردا بعد از تکمیل خریدها شاهد معاملات متعادلی باشیم.
وی تاکید کرد: درست است برخی سهم ها در محدوده ارزندگی قرار دارند اما باید توجه داشته باشیم هنوز ریسک های فراوانی بر سر راه بازار سرمایه وجود داره و این موضوع در کنار متغیرهای کلان اقتصادی هنوز سیگنالی از یک رشد قوی را به ما نمی دهند و به نظر میرسه هنوز باید متغیرهای کلان را رصد کنیم و البته امیدوار باشیم در مباحث بودجه بازار سرمایه متوجه ریسک ها و مشکلات جدیدی نشود
مسگرپور ادامه داد: همانطور که اشاره شد به هرحال جو روانی ناشی از احساس جاماندگی از بازار می تواند دلیلی برای افزایش ارزش معاملات باشد اما با توجه به اینکه اغلب سهام افت های اخیر ناشی از جنگ را تا حدودی جبران کردند باید دید آیا روند ارزش معاملات روند رو به رشد خودش را حفظ می کند یا خیر و در آن صورت شاید بتوانیم سیگنال مهمی قلمداد کنیم اما در حال حاضر به نظرم خیلی جای رشد زیادی نمی توانیم متصور باشیم.

منبع: بیدار بورس
کد خبر 36031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =