معامله ۲.۸ میلیون تن محصول در بورس کالای ایران

در معاملات هفته سوم آبان بازار فیزیکی بورس کالای ایران ۲ میلیون و ۸۷۱ هزار و ۴۸۰ تن انواع محصول به ارزش ۲۴.۹ هزار میلیارد تومان دادوستد شد که نسبت به هفته ما قبل رشد ۱۰ درصدی را در حجم معاملات تجربه کرد. سیمان، سنگ آهن، فولاد و آهن اسفنجی سنگین وزن های تالار صنعتی و معدنی، وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری سنگین وزن های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی بودند.

به گزارش بیداربورس، تالار محصول‌های صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۳۵۷ هزار و ۴۰۸ تن انواع کالا به ارزش ۱۵.۸ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار، یک میلیون و ۲۸۴ هزار و ۸۳ تن سیمان، ۵۹۰ هزار تن سنگ آهن، ۳۳۷ هزار و ۱۱۵ تن فولاد، ۱۳۳ هزار تن آهن اسفنجی، ۷ هزار و ۶۷۰ تن مس، ۶ هزار و ۹۰ تن آلومینیوم، یک هزار تن روی، ۵۰۰ تن چدن و ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۴۵۵ هزار و ۵۶۳ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۶/۸ هزار میلیارد تومان در هفته سوم آبان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۶۷ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۰۳ هزار و ۷۷۹ تن قیر، هزار و ۹۱ هزار و ۶۷۸ تن مواد پلیمری، ۳۵ هزار و ۶۷ تن مواد شیمیایی، ۳۵ هزار تن لوب کات، ۱۳ هزار و ۵۶۵ تن گوگرد، ۵ هزار و ۵۸۴ تن روغن، ۵ هزار و ۳۲۶ تن فرآورده های نفتی، ۳۲۰ تن گازها و خوراک ها و ۲۰۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۵۸ هزار و ۵۰۹ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۵۱۸ میلیارد تومان بود.

کد خبر 36072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =