۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
چه خبر از کدال؟

شرکت پتروشیمی زاگرس از ابلاغ نرخ گاز مصرفی برای ۱۴۰۲ خبر داد و افزود که مبلغ گاز مصرفی شرکت در سال مالی گذشته حدود ۱۱ همت و معادل ۷۴ درصد از بهای تمام شده بوده است.

به گزارش بیداربورس به نقل از اکوایران، شرکت پتروشیمی زاگرس از ابلاغ نرخ گاز مصرفی برای ۱۴۰۲ خبر داد و افزود که مبلغ گاز مصرفی شرکت در سال مالی گذشته حدود ۱۱ همت و معادل ۷۴ درصد از بهای تمام شده بوده است.

پتروشیمی فن آوران با نماد شفن نیز از ابلاغ نرخ گاز برای ۱۴۰۲ خبر داد. شفن اعلام کرد که نرخ گاز خوراک برای شرکت های پتروشیمی، ۷ هزار تومان به ازای هر متر مکعب تعیین شد. ضمن اینکه برای واحدهای تولید متانول، نرخ خوراک در ۵ ماهه اول سال معادل ۹۰% و بعد از آن به شرط تسویه بهای خوراک طی ۳۰ روز پس از دریافت صورتحساب معادل ۹۵% نرخ گاز خوراک واحد های پتروشیمی تعیین شده است.

همچنین شفن پس از اعلام نرخ گاز مصرفی ابلاغی افزود که مصرف گاز شرکت در سال مالی قبل ۳۷۰۰ میلیارد تومان بوده است.

شرکت پتروشیمی خراسان نیز اعلام کردکه نرخ های اعلامی گاز مصرفی در ۷ ماهه اول سال ابلاغ شده و به طور متوسط بیش از ۱۰ درصد کاهش داشته است. این قلم در سال گذشته ۱۰۶۷ میلیارد تومان معادل ۴۳% از بهای تمام شده را تشکیل داده است.

شرکت مبین انرژی خلیج فارس از ابلاغ نرخ گاز مصرفی برای سال ۱۴۰۲ خبر داد. شرکت مبین بیان کرد که مبلغ گاز مصرفی در سال قبل ۴۹۷۷ میلیارد تومان و معادل ۱۹% مجموع بهای تمام شده بوده است. همچنین افزود صورت حساب گاز بر اساس نرخ های جدید تا کنون به شرکت ابلاغ نشده است.

شرکت کود شیمیائی اوره لردگان (شلرد) نیز با اعلام ابلاغ نرخ گاز مصرفی، گزارش داد که مبلغ گاز مصرفی در سال قبل ۱۴۷۵ میلیارد معادل ۵۶ درصد بهای تمام شده شرکت بوده است.

شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه با اعلام نرخ گاز مصرفی ابلاغ شده برای ۱۴۰۲، افزود که مبلغ گاز مصرفی در سال مالی گذشته ۱۹۵۴ میلیارد تومان و معادل ۶۵% بهای تمام شده شرکت بوده است.

شرکت پترو شیمی پردیس (شپدیس) از اعلام  قیمت گاز طبیعی طی شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبر داد. این نرخ برای پتروشیمی ها در ۵ ماهه ابتدایی سال معادل ۷ هزار تومان اعلام و در شهریور ماه ۵۶۴۵ تومان تعیین شده است.

شرکت سایپا اعلام کرد تداوم سیاست قیمت گذاری دستوری و رشد نهاده های تولید منجر به عدم تناسب قیمت های تعیین شده برای فروش محصولات شده و زیان دوره مالی رشد کرده است.

بانک ملت عنوان کرده است که همچنان ابلاغیه جدیدی از سوی بانک مرکزی بابت نرخ تسعیر ارز دریافت نکرده است. اما وضعیت باز ارزی مثبت این بانک در حدود ۵ میلیارد دلار است که اثر درآمدی بالایی برای بانک به همراه خواهد داشت.

بانک تجارت بیان کرد بر اساس آخرین بخشنامه بانک مرکزی که در آن مبنای تسعیر اقلام پولی دارایی ها و بدهی های ارزی مبلغ ۲۵۰۰۰ تومان به ازای هر دلار و مبلغ ۲۶۵۰۰ تومان به ازای هر یورو و سایر ارزها نرخ برابری آنها به یورو تعیین شده است این بانک اقدام به تسعیر اقلام مذکور کرده است.

شرکت سایپا شیشه (کساپا) بیان کرد از کل مبلغ فروش در شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲  مبلغ ۲۳۹ میلیارد تومان معادل ۸۶ درصد به شرکت سازه گستر سایپا اختصاص دارد.

شرکت  کشتیرانی کاهش نرخ ارز و افزایش دارایی های ارزی از جمله دلایل ماهش ۷۸ درصدی سایر درامدهای عملیاتی بوده است.

شرکت داروسازی دانا اعلام کرد  باتوجه به افزایش خطوط تولیدی جدید پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۴۰۲ مبلغ فروش شرکت ۷۰ میلیارد تومان از محل فروش تعداد ۵۰۰۰۰۰۰ عدد محلول تزریقی سرم ( محصول جدید ) افزایش یابد.

شرکت البرز دارو (دالبر) بیان کرد نرخ فروش برخی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و اقلام بسته بندی افزایش یافته است با توجه به بودجه فروش ۵ ماهه آتی تاثیر افزایش نرخ در فروش کمتر از  ۲ درصد است.

شرکت آبسال در شش ماه تلفیقی خود منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال جاری با رشد بیش از ۲۷۰ درصدی در سود ناخالص همراه شده است این شرکت در شش ماهه سال ۱۴۰۱ رقم ۳۸ میلیارد تومان را به عنوان سود ناخالص عنوان کرده بوده که این میزان برای شش ماه سال ۱۴۰۲ به رقم ۱۴۶ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

شرکت مهرکام پارس (خمهر) از افزایش نرخ حداکثر ۴۵ درصدی در گروه محصولات شرکت در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ خبر داده بود، اضافه کرد پیگیری های لازم برای اخذ تعدیل نرخ و افزایش قیمت سال ۱۴۰۲ از محل قراردادهای تبادلی در دست اقدام است.

شرکت قند اصفهان از معامله با شرکت زمزم که با شرکت، هییت مدیره مشترک دارد، گزارش داد. معامله مذکور فروش ۲۰۰۰ تن شکر خام و تصفیه آن به مبلغ ۵۱.۶ میلیارد تومان بوده که ۳.۷ درصد مجموع فروش سال مالی قبل شرکت است.

بانک گردشگری بیان داشت مزایده واگذاری ۷% از سهام متعلق به بانک گردشگری در شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان متقاضی نداشت.

شرکت  شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان درنظردارد ظروف IML مورد نیاز خود را برای مدت یکسال ازطریق مناقصه عمومی و براساس برگ شرایط خریداری کند.

بازرس و حسابرس قانونی شرکت لیزینگ ایرانیان افزایش سرمایه ۳۱ درصدی این شرکت را تایید کرد.

کد خبر 36207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =