سفارش گیری خرید سهام عرضه اولیه امروز "کرومیت" شروع شد

فرایند عرضه اولیه سهام توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا با سفارش گیری از ساعت ۹:۱۵ امروز به روش حراج شروع شد.

به گزارش بیداربورس، طبق اعلام قبلی امروز، توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا به روش حراج، عرضه اولیه و طی آن حداکثر سهمیه ۸۸۵ هزار سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط واگذار می شود.

در این رابطه مدیر عملیات بازار شرکت فرابورس زمان سفارش گیری سهام "کرومیت" را به عنوان پانزدهمین شرکت جدید سال از ساعت ۹:۱۵ اعلام کرد.

۱) دوره سفارش گیری از ساعت ۹:۱۵ لغایت ساعت ۱۱:۱۵ است.

۲) امکان ارسال سفارش برای معامله‌گران بر خط و ایستگاه‌های بر خط گروهی فراهم نیست.

۳) درخواست‌های خرید جهت ورود سفارش باید به قیمت محدود باشد.

۴) با توجه به اینکه روش عرض حراج است، اولویت تطبیق سفارشات ابتدا قیمت بوده و در قیمت‌های برابر، اولویت با زمان ارسال سفارش است.

۵) خریداران امکان ارسال سفارش‌های متعدد به سامانه معاملاتی را دارند اما حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی ۸۸۵ هزار سهم است.

۶) سفارش‌های ثبت شده طی دوره ثبت سفارش قابل اصلاح یا حذف هستند. پس از اتمام این دوره ورود، حذف یا اصلاح سفارش مجاز نیست.

۷) کلیه درخواست‌های خرید جهت ورود سفارش باید مضربی از دو سهم باشد.

۸) صرفاً صندوق‌هایی( صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی و مختلط) مجاز به ورود سفارش در عرضه هستند که گزارش ارزشیابی سهام تهیه شده توسط صندوق را به آدرس ایمیل معرفی شده در اطلاعیه ارسال کرده‌اند.

۹) بورس باید تعداد و قیمت سهام تخصیص داده شده به سرمایه‌گذاران واجد شرایط را به تفکیک مشخصات هر سرمایه‌گذار واجد شرایطی که در عرضه اولیه شرکت کرده در روز عرضه اولیه افشا کند.

کد خبر 36287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =