بررسی ایرادهای وارده به طرح مالیات بر عایدی سرمایه

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این که گزارش این کمیسیون در زمینه طرح مالیات بر عایدی سرمایه آماده شده است، گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای بررسی این طرح در صحن علنی در اولین روز پس از بررسی برنامه هفتم توسعه مدنظر است.

به گزارش بیداربورس به نقل از خانه ملت، محمدرضا پور ابراهیمی با اشاره به اینکه اتمام بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه به دلیل بررسی برنامه هفتم توسعه در مجلس به تاخیر افتاد، گفت: بعد از ایرادات شورای نگهبان در رابطه با طرح مذکور وهمزمانی با بررسی برنامه هفتم توسعه در مجلس، کمیسیون اقتصادی جلسه رفع ایرادات شورای نگهبان به این طرح برگزار کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بند ایرادات و ابهامات شورا به این طرح در کمیسیون بررسی شد، ادامه داد: گزارش کمیسیون اقتصادی در زمینه طرح مالیات بر عایدی سرمایه آماده شده است و در اولین روز پس از بررسی برنامه هفتم توسعه در صحن مجلس بررسی می‌شود.

وی با تاکید براینکه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در زمینه رفع ایرادات شورای نگهبان درباره طرح مالیات بر عایدی سرمایه در نوبت نخست قرار دارد، گفت: قانون مالیات بر عایدی سرمایه در صورت تائید نهایی شورای نگهبان، در آذرماه ابلاغ می‌شود.

کد خبر 36312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =