پنج شرکت SME برای معامله به تابلو رشد بازار نوآفرین منتقل شدند

طبق اعلام فرابورس، سهام پنج شرکت‌ حاضر در بازار SME از پنجم آذر به مدت یک سال در تابلوی رشد بازار نوآفرین معامله می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مدیریت عملیات بازار شرکت فرابورس پیرو اطلاعیه 5 آذر اعلام کرد: سهام شرکت‌های پترو گامرون، گز سکه، نیلی صنعت کرمان، ماداکتو استیل کرد و کیا الکترود شرق که پیش‌تر در بازار شرکت‌های کوچک و متوسط پذیرش شدند به مدت یک سال از تاریخ ابلاغ مصوبه در تابلوی رشد بازار نوآفرین معامله می‌شوند.

در صورتی که پنج شرکت‌ فوق در انقضای موعد واجد شرایط بازار نوآفرین نباشند، لغو پذیرش می‌شوند. شرکت هایی که اوراق بهادار آن‌ها قبل از اصلاح این دستورالعمل در فهرست فرابورس درج شده، حداکثر 18 ماه پس از ابلاغ مصوبه مهلت دارند، بند مربوط به الزامات سرمایه را رعایت کنند.

بر اساس این گزارش، بازار نوآفرین در قالب دو تابلو مجزای رشد و دانش‌بنیان و دارای هیات پذیرش جداگانه در فرابورس است. تابلو رشد ویژه شرکت‌های سهامی عام و تابلو دانش‌بنیان مخصوص شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و نوآور و شرکت‌های حوزه اقتصاد دیجیتال است. حداقل و حداکثر حقوق صاحبان سهام برای پذیرش در بازار نوآفرین 10 و 500 میلیارد تومان و ضوابط معاملات در این بازار کاملا شبیه بازارهای اول و دوم است.

کد خبر 36809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =