آخرین عملکرد "غکورش، قرن، کیمیاتک" با رشد ۱۴، ۴۸ و ۵۵ درصدی درآمد

سه شرکت صنعت غذایی کورش، پدیده شیمی قرن و آریان کیمیا تک، عملکرد ۸ ماه سال را با افزایش ۱۴، ۴۸ و ۵۵ درصدی درآمد منتشر کردند.

به گزارش بیداربورس، سه شرکت صنعت غذایی کورش، پدیده شیمی قرن و آریان کیمیا تک، گزارش عملکرد هشتمین ماه سال مالی جاری را منتشر کردند.

بر این اساس، "غکورش" در دوره آبان از فروش داخلی روغن خوراکی، محصولات نیمه ساخته، ذرت دامی، روغن خام و تصفیه و سایر مواد اولیه بالغ بر ۱.۸ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

این شرکت بورسی در عملکرد ۸ ماهه بالغ بر ۱۲.۵ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد ۱۴ درصدی روبرو شد.

همچنین "قرن" در دوره آبان از فروش داخلی و صادراتی انواع پاک کننده ها، پودر و مایعات ظرفشویی، انواع پودر و مایعات البسه، انواع شامپو و نرم کننده مو، مایعات دستشویی، خمیردندان، انواع محصولات بهداشت دهان و ارائه خدمات بالغ بر ۴۹۰ میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

این شرکت بورسی در عملکرد ۸ ماهه بالغ بر ۳.۲ هزار میلیارد تومان درآمد محقق کرد و نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۴۸ درصدی روبرو شد.

در این میان، "کیمیاتک" در دوره آبان از فروش داخلی و صادراتی محصولات دارویی، بهداشتی و آرایشی بالغ بر ۳۹۲.۶ میلیارد تومان درآمد کسب کرد. این شرکت بورسی در عملکرد ۸ ماهه بالغ بر ۲.۶ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، رشد ۵۵ درصدی را تجربه کرد.

شرکت محصولات متنوعی را تولید و در اوزان و قیمت های مختلف به فروش می رساند که با توجه به تقاضای بازار ترکیب تولید و فروش در بازه های زمانی مختلف موجب تغییر در ترکیب فروش و نرخ میانگین محصولات می شود.

کد خبر 36906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =