مجوز افزایش سرمایه سه شرکت از دو محل سود و مطالبات و آورده صادر شد

سه شرکت بورسی، مجوز افزایش سرمایه ۶۸، ۶۷ و ۳۹ درصدی را از دو محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش بیداربورس، سه شرکت مهرام، پشم شیشه ایران و تامین سرمایه امین به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۶۸، ۶۷ و ۳۹ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

بر اساس این گزارش، "غمهرا" سرمایه فعلی را از ۱۹۰ به ۳۲۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و استفاده از مزایای تخفیف مالیاتی قانون بودجه اعمال می شود.

همچنین سرمایه فعلی "کپشیر" از ۱۵۰ به ۲۵۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای انتقال کارخانه از محل فعلی در شهرستان شیراز به مکان جدید واقع در منطقه ویژه اقتصادی شیراز و نوسازی ماشین آلات صرف می شود.

در این میان، "امین" سرمایه فعلی را از ۱.۸ به ۲.۵ هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای اصلاح ساختار مالی، بهبود شاخص کفایت سرمایه و جلوگیری از خروج وجه نقد ناشی از تقسیم سود اعمال می شود.

کد خبر 36959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =