مدارس تهران تا آخر هفته غیرحضوری خواهد بود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به تشدید آلودگی هوای تهران از تعطیلی مدارس و آموزش غیرحضوری تا پایان هفته جاری و دور کاری یک سوم کارکنان خبر داد.

به گزارش بیداربورس، میرمحمد غراوی از تعطیلی مدارس استان تهران تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در استان تهران غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر تا پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه غیرحضوری شد.

وی ادامه داد: این تصمیم در پی تشدید آلودگی هوا اتخاذ شده و آموزش به شکل مجازی ادامه خواهد داشت.

غراوی افزود: همچنین یک سوم کارکنان دستگاه‌های دولتی با اولویت کارمندان دارای بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی و خودایمنی و خانم‌های باردار با نظر دستگاه مربوطه در این بازه زمانی، دور کار می‌شوند.

مدارس مقطع ابتدایی استان البرز هم در ۲ نوبت صبح و عصر به استثنای طالقان بصورت غیر حضوری فعالیت خواهند کرد.

مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های اراک، سمنان، تبریز، اسکو،  اهواز، باوی و کارون هم تعطیل هم خواهند بود و کلاس‌های درس دانش آموزان مقطع ابتدایی این شهر در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری تشکیل می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان هم از تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان های اصفهان، مبارکه، لنجان، برخوار، خمینی شهر، فلاورجان و بخش‌های مرکزی شهرستان های شاهین شهر و نجف‌آباد در روز سه شنبه و به دلیل وضعیت بسیار ناسالم خبر داد.

کد خبر 37066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =