پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱۹ آذر

قیمت دلار بیش از سه هفته است که در یک منطقه خاص معامله می‌شود. معامله‌گران می‌گویند در حال حاضر سد محکم در برابر افزایش قیمت دلار مرز ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان است.

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصادنیوز، بازار ارز تهران این روزها شاهد قدرت‌نمایی نهاد مرکزی بازارساز است و قیمت دلار در یک بازه ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومانی در نیمه اول کانال ۵۰ هزار تومان در رفت‌ و برگشت است. معامله‌گران می‌گویند چپ بازارساز پر است و همین امر موجب شده نرخ دلار با نزدیک‌شدن به روزهای پیک تقاضای ژانویه در تهران کنترل شود. به‌ عبارت‌ دیگر دلار تهران سه هفته است که در انتهای هر هفته در محدوده ۵۰ هزار و ۵۵۰ تومان بسته می‌شود.

دلار در معاملات نقدی روز گذشته با ۵۰ هزار و ۲۵۰ تومان به فروش رسید و شب گذشته در بازار پشت خطی هم به ۵۰ هزار و ۴۵۰ تومان رسید. در هرات هم قیمت دلار با ۵۰ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد و در بازار پشت خطی شنبه‌شب بر روی ۵۰ هزار و ۱۹۰ تومان قرار گرفت.

معامله‌گران می‌گویند در حال حاضر سد محکم در برابر افزایش قیمت دلار مرز ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان است که اگر بالای این مرز مقاومتی تثبیت دهد هدف موج صعود کانال ۵۱ هزار تومان را خواهد بود.

فنی کارها با اشاره به تعادل قیمت دلار می‌گفتند اسکناس آمریکایی در حالت کندل دوجی خنثی قرار دارد. به گفته آنها دوجی خنثی که ساده‌ترین شکل کندل دوجی است، بدنه‌ای تقریباً نامرئی دارد و سایه‌های بالا و پایین آن معمولاً هم‌اندازه هستند. این نوع دوجی زمانی تشکیل می‌شود معامله‌گران بلاتکلیف هستند و قدرت خریداران و فروشندگان به یک اندازه و متعادل باشد. البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که کندلی دوجی، خنثی است و هیچ سیگنالی برای مسیر حرکت بازار صادر نمی‌کند.

همچنین قیمت درهم نیز با ۱۳ هزار و ۷۹۰ تومان نرخ‌گذاری شد. تکنیکالیست‌ها می‌گویند محدوده‌های ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان و همچنین ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان برای بازار دلار نقش حیاتی دارد. 

کد خبر 37208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =