۵ محصول سایپا به سامانه یکپارچه آمدند

به تازگی ۵ محصول سایپا به سامانه یکپارچه محصولات داخلی آمده است اما مشخص نیست عرضه این خودروها چه زمان آغاز می شود.

به گزارش بیداربورس به تازگی ۵ محصول سایپا به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی اضافه شده است. محصولات کوییک GXR تیپ L، کوییک GX تیپ L، ساینا S تیپ DA، ساینا S استاندارد ۸۵ گانه و شاهین اتوماتیک خودروهایی هستند که به سامانه اضافه شده اند. در این لیست ساینا S تیپ DA با دو آیتم دیده می شود و هنوز مشخص نیست این خودرو به اشتباه دو بار تکرار شده یا تفاوتی بین این دو تیپ وجود دارد.

توجه داشته باشید که وضعیت عدم عرضه برای خودروهای جدید سایپا درج شده است و این بدان معناست که عرضه این خودروها در دور بعدی (که هنوز تاریخ آن مشخص نیست) رقم خواهد خورد. نکته جالب اینجاست که در ظاهر ۵ محصول به سامانه عرضه وارداتی ها اضافه شده اما در واقع تنها سه مدل مدل شاهین اتوماتیک، کوییک و ساینا به به سامانه آمده اند. قیمت گذاری دستوری از یک طرف و شرایط نامناسب تامین قطعات از طرف دیگر باعث شده تا سایپا تیپ های مختلف و گوناگونی را از یک خودرو با پسوند های مختلف به عرضه برساند. البته در جزئیات تغییراتی در این محصولات دیده می شود اما در عمل این دو خودرو همان کوییک و ساینا هستند.

احتمالا به زودی زمان عرضه جدید در سامانه یکپارچه مشخص خواهد شد و این احتمال هم وجود دارد که محصولاتی از ایران خودرو هم به سامانه اضافه شوند.

منبع: آخرین خودرو

کد خبر 37305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =