فعلا خبری از توقف نمادهای بورسی در سایت tsetmc نیست!

اطلاعات مربوط به توقف نمادها در سایت tsetmc فعلا" بروز نشده و آخرین موارد مربوط به اعلام ابطالی ها و... است که شاید ناشی از اختلال سایت و یا نبود موردی برای توقف نمادها باشد.

به گزارش بیداربورس، امروز بر خلاف روزهای گذشته و روال سال های اخیر، خبری از اعلام فهرست توقف نمادهای بورسی در سایت tsetmc.com نیست که شاید ناشی از عدم بروز رسانی اطلاعات، اختلال سایت و یا نبود موردی برای توقف نمادها باشد.

براساس این گزارش، بررسی جزییات هم نشان می دهد که آخرین بروز رسانی مربوط به بورس و نمادهای بورسی مربوط به عصر دیروز و محدود به اعلام ابطالی ها بوده و اطلاعات فرابورس هم محدود به توقف یک ساعته نماد ویتانا چند ابطالی و بازارگردانی و ... بوده و فعلا" خبری از توقف نمادها و دیگر موارد مانند شرکت های مشمول رفع گره معاملاتی نیست.

با این اوصاف و در نبود اطلاعات روزانه معمول و مربوط به توقف یک ساعته یا یکی دو روزه نمادها و... ، ابطال با توضیح بخشی از معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی شامل نفت پارس، پارس سرام و سیمان ایلام به دلیل ظن دستکاری، شهید قندی و کمک فنر ایندامین سایپا با تصمیم مدیرعامل بورس، کاغذ پارس، توسعه صنایع و معادن غدیر، صنعتی بهشهر، صنعتی سپاهان، دارویی البرز، پتروشیمی نوری، بانک تجارت، ایران ترانسفو، کشتیرانی، تولید مواد اولیه داروپخش، کاشی و سرامیک الوند، صنعتی بارز، فولاد امیرکبیرکاشان،  شیشه همدان، پارس دارو، حفاری شمال و بهساز کاشانه تهران به علت عدم رعایت اصل انصاف و نمادهای فرابورسی" تفیرو، نبروج، سپرمی و فسدید، ولراز و ثعتما " طبق ماده های ۱۰ و  ۲۰ دستورالعمل شد.

کد خبر 37461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =