دادوستد ۱۱ میلیون تن محصول در تالار نقره ای

آمار معاملات بورس کالای ایران در نهمین ماه از سال ۱۴۰۲ نشان می دهد که در این ماه ۱۱ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۷۹۱ تن انواع کالا به ارزش ۱۱۸ هزار و ۸۸۸ میلیارد تومان در بازار فیزیکی دادوستد شد.

به گزارش بیداربورس، تالار محصولات صنعتی و معدنی در آذر ۱۴۰۲ میزبان معامله بالغ بر ۹ میلیون و ۸۹۳ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷۹.۷ هزار میلیارد تومان بود.

در این تالار ۵ میلیون و ۵۹ هزار و ۳۱۷ تن سیمان، ۲ میلیون و ۲۷۹ هزار تن سنگ آهن، یک میلیون و ۹۳۰ هزار و ۱۷۲ تن فولاد، ۵۴۵ هزار تن آهن اسفنجی، ۵۸ هزار و ۸۰۵ تن روی، ۳۹ هزار و ۱۴۰ تن آلومینیوم، ۳۲ هزار و ۳۵۶ تن مس، ۲ هزار و ۲۷۵ تن چدن، ۸۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، یک هزار تن کک، ۶۰ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۱۷۵ تن سرب در تالار محصول‌های صنعتی و معدنی دادوستد شد.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی نیز در آذر ۱۴۰۲، یک میلیون و ۹۴۴ هزار و ۵۹۶ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۳۶.۵ هزار میلیارد تومان در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد.

به این ترتیب ۶۴۸ هزار و ۵۴۰ تن وکیوم باتوم، ۵۴۸ هزار و ۹۲۳ تن قیر، ۳۸۷ هزار تن انواع مواد پلیمری، ۱۹۰ هزار تن لوب کات، ۱۳۵ هزار و ۲۲۰ تن مواد شیمیایی، ۲۳ هزار و ۴۷۰ تن گوگرد، ۱۵ هزار و ۹۶۷ تن روغن، ۱۱ هزار و ۶۵۲ تن فرآورده های نفتی، یک هزار و ۹۲۵ تن گازها و خوراک ها، یک هزار تن سلاپس واکس و ۲۰۰ تن عایق رطوبتی در این تالار به فروش رفت.

تالار کشاورزی نیز میزبان دادوستد ۵ تن پنبه محلوج به ارزش ۴۱۰ میلیون تومان بود.

در بازار فرعی نیز ۸۸ هزار و ۸۹ تن انواع کالا و محصول به ارزش یک هزار و ۵۸۲ میلیارد تومان در آذر ماه معامله شد.

کد خبر 37508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =