۱۰ شرکت با مجوز افزایش سرمایه ۲۵ تا ۲۳۵۹ درصدی راهی مجمع خواهند شد

۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی با دریافت مجوز افزایش سرمایه ۲۵ تا ۲۳۵۹ درصدی از سه محل، آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش بیداربورس، ۱۰ شرکت صبا نور، سیمان اصفهان، سرمایه گذاری سبحان، سرمایه گذاری اعتبار ایران، سرمایه گذاری جامی، بهار رز عالیس چناران، لیزینگ کار آفرین، لیزینگ رازی، بانک رسالت و دوده صنعتی پارس به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۲۰۸، ۳۰۰، ۲۸، ۹۴، ۲۵، ۲۰۰، ۹۳، ۲۳۵۹، ۶۰ و ۴۸۹ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

بر اساس این گزارش، "کنور" سرمایه فعلی را از ۱.۲ به ۳.۹ هزار میلیارد تومان می رساند. ۲.۱ هزار میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته برای تامین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح های توسعه، مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر، جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر و جبران مخارج انجام شده بابت تحصیل سرمایه گذاری های صورت گرفته اعمال می شود.

سرمایه فعلی "سصفها" از ۵۰ به ۲۰۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

"وسبحان" سرمایه فعلی را از ۷۸۰ به ۱۰۰۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و حفظ پرتفوی سرمایه گذاری ها اعمال می شود.

سرمایه فعلی "واعتبار" از ۱۸۰ به ۳۵۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و حفظ پرتفوی سرمایه گذاری ها صرف می شود.

همچنین "وجامی" سرمایه فعلی را از ۲۰۰ به ۲۵۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی و حفظ پرتفوی سرمایه گذاری اعمال می شود.

سرمایه فعلی "عالیس" از ۳۰۰ به ۹۰۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

"ولکار" هم سرمایه فعلی را از ۱۵۰ به ۲۹۰ میلیارد تومان می رساند. ۱۰۰ میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و ۴۰ میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی، حفظ نقدینگی و اعطای تسهیلات به مشتریان اعمال می شود.

سرمایه فعلی "ولراز" هم از ۶.۱ به ۱۵۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی برای اصلاح ساختار مالی و رعایت مقررات بانک مرکزی درخصوص حداقل سرمایه صرف می شود.

در این میان، "وسالت" سرمایه فعلی را از ۷۴۸.۳ میلیارد به ۱.۲ هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این بانک حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و رعایت مقررات بانک مرکزی در خصوص تامین حداقل نسبت کفایت سرمایه اعمال می شود.

سرمایه فعلی "شدوص" نیز از ۹۵ به ۵۵۹.۳ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

کد خبر 37600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =