فولاد هرمزگان به ریل صعود بازمی‌گردد؟

نگاهی به داده‌های قیمت سهام فولاد هرمزگان جنوب، نشان از روند صعودی بلندمدت آن دارد. مشخص کردن ساختار نمودار، حاکی از صعودی بودن سقف و کف‌های تشکیل شده در بعد ماژوری است.

به گزارش بیدار بورس، نگاهی به داده‌های قیمت سهام فولاد هرمزگان جنوب، نشان از روند صعودی بلندمدت آن دارد. مشخص کردن ساختار نمودار، حاکی از صعودی بودن سقف و کف‌های تشکیل شده در بعد ماژوری است. 

روند اصلاحی نماد هرمز از ۱۶ اردیبهشت سال جاری آغاز شد. در فاصله آغاز لگ اصلاحی تا هفته ابتدایی آبان، قیمت «هرمز» نزدیک به نصف (۴۸ درصد) از ارزش خود را نسبت به سقف تاریخی میانه اردیبهشت‌ماه از دست داد. 

 فولاد هرمزگان به ریل صعود بازمی‌گردد؟

در حال حاضر، قیمت در محدوده نقطه انرژی (تقاطع دو چنگال اندروز ترسیم شده روی موج صعودی و اصلاحی هرمز) و همچنین روی تراز ۶۱.۸ درصد فیبوناچی اصلاحی ترسیم شده روی آخرین لگ صعودی قرار گرفته است. 

از سوی دیگر افزایش پلکانی حجم معاملات در رشدی که قیمت از دومین هفته آبان تا ابتدای بهمن تجربه کرد، نشانه مثبتی برای خریداران به شمار می‌آید. در صورتی که قیمت به ریل صعودی خود بازگردد، سقف تاریخی در محدوده ۶۶۷ تومانی، تارگت سرمایه‌گذاران فولاد هرمزگان جنوب خواهد بود.

 در راه رسیدن به این تارگت قیمتی، سطح ۵۵۰ تومانی، سد محکمی پیش روی قیمت به شمار می‌آید. همچنین نفوذ و تثبیت قیمت، پایین‌تر از محدوده ۳۴۴ تومانی باعث فعال شدن حد ضرر خریداران خواهد شد. 

کد خبر 37649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =