حرکت درآمدهای ایران‌ترانسفو / "بترانس" مدیون رشد نرخ‌ها

"بترانس" در مقایسه با فروردین ماه رشد ۸۱ درصدی را در کارنامه مالی خود به ثبت رساند و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش چشمگیر ۱۴۸ درصدی را به ارمغان آورد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت ایران ترانسفو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت ماه سال جاری (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۳) میزان درآمدی که از فروش گروه ترانسفورماتورهای خود در این دوره شناسایی کرد مبلغی برابر با ۳۱۲ میلیارد تومان بود. این مبلغ حاصل‌شده در دومین ماه سال مالی متعلق به بازار داخل و خارج از کشور است.

حرکت درآمدهای ایران‌ترانسفو / "بترانس" مدیون رشد نرخ‌ها

از ابتدای سال مالی تاکنون بترانس موفق به کسب درآمد تجمیعی ۴۸۵ میلیارد تومانی شده است. در ۲ ماه ابتدایی سال مالی، این دوره ماهانه اولین حضور بترانس در بازار صادراتی برای سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۳ است.

میزان درآمد ماهانه "بترانس" در اردیبهشت ماه سال جاری، چه از نظر مقایسه با عملکرد ماهانه و چه از نظر تجمیعی، با رشد مواجه بود. این شرکت تولیدکننده ترانسفورماتور در مقایسه با فروردین ماه رشد ۸۱ درصدی را در کارنامه مالی خود به ثبت رساند و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش چشمگیر ۱۴۸ درصدی را به ارمغان آورد.
شرکت ایران ترانسفو در دومین ماه سال مالی مجموعاً ۳۲۲ مگا ولت آمپر به فروش رسانده که ۱۳۳ مگاولت آمپر آن در داخل کشور مابقی آن نیز در بازار خارج از کشور بود. همچنین بترانس در بحث فروش با کاهش ۳۷ درصدی نسبت به ماه گذشته همراه بود و همچنین عملکرد این شرکت در مقایسه با اردیبهشت ماه سال گذشته ریزش ۱۷ درصدی را به دنبال داشت.
حرکت درآمدهای ایران‌ترانسفو / "بترانس" مدیون رشد نرخ‌ها
اکنون مشاهده می‌کنیم که شرکت بترانس با افزایش درآمد و ریزش فروش ترانسفورماتورهای خود مواجه است. افزایش نرخ فروش ترانسفورماتورها باعث ایجاد همچینن اختلافی بین میزان درآمد و فروش در اردیبهشت و ماه گذشته شده است. نرخ فروش این گروه در فروردین ماه ۳۳۸ میلیون تومان در ازای هر مگام ولت آمپر بوده و اکنون این مبلغ به یک میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان رسیده است.
کد خبر 37873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =