عقب‌نشینی درآمدهای "غمارگ" برای سومین ماه متوالی

مسیر درآمدی غمارگ در ۳ ماه گذشته با ریزش همراه بوده و در مقایسه با درآمدهای سال گذشته عقب‌نشینی داشته است. این شرکت در مقایسه با ماه دوره مشابه سال گذشته خود با اُفت ۳۶ درصدی همراه بوده است.

به گزارش بیدار بورس، شرکت مارگارین در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به اردیبهشت ماه سال جاری، میزان درآمد عملیاتی که از فروش انواع روغن‌های تولیدی خود به دست آورد برابر با ۱۹۰ میلیارد تومان بود، همچنین میزان درآمد تجمیعی که از ابتدای سال مالی (منتهی به به آذرماه۱۴۰۳) تا پایان اردیبهشت ماه کسب کرد برابر با ۹۸۳ میلیارد تومان بود.

میزان درآمد حاصل شده "غمارگ" از ابتدای سال مالی

عقب‌نشینی درآمدهای "غمارگ" برای سومین ماه متوالی

درآمد به دست آمده مارگارین در اردیبهشت ماه، نسبت به فروردین ماه با رشد ۱۵۴ درصدی (با احتساب انجام اصلاحات در سامانه کدال) روبه‌رو بوده، همان‌طور که گفته شد این شرکت در ۵ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی خود به درآمد تجمیعی دست پیدا کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ریزش نزدیک به ۱۶ درصدی را به همراه داشت.

همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید مسیر درآمدی غمارگ در ۳ ماه گذشته با ریزش همراه بوده و در مقایسه با درآمدهای سال گذشته عقب‌نشینی داشته است. این شرکت در مقایسه با ماه دوره مشابه سال گذشته خود با اُفت ۳۶ درصدی همراه بوده است.

بیشترین درآمدزایی غمارگ در پنجمین ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی مربوط به «روغن خوراکی-فله» با ۹۱ میلیارد تومان بود که ۴۸ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داده است.

مقدار فروش محصولات " غمارگ " از ابتدای سال مالی

فروش محصولات شرکت مارگارین در اردیبهشت ماه سال جاری، برابر با ۳ هزار و ۶۹۳ تن گزارش شده که نسبت به اردیبهشت سال گذشته با کاهش ۳۰ درصدی مواجه بود. بیشترین مقدار فروش غمارگ در این دوره مربوط به «روغن خوراکی-فله» با ۲ هزار و ۳۸ تن بود.

کد خبر 37903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =