رشد درآمد تجمیعی "بپیوند" در ۳ ماه نخست سال

عملکرد تجمیعی این شرکت در مقایسه با ۳ ماه نخست سال گذشته با افزایش درآمد ۳۵ میلیارد تومانی روبه‌رو بوده که بیانگر رشد ۲۹ درصدی نسبت به دوره مشابه بوده است.

به گزارش بیدار بورس، شرکت شرکت برق و انرژی پیوند گسترپارس در گزارش فعالیت ماهانه‌ خردادماه درآمد عملیاتی ۵۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی شناسایی کرد، این شرکت نیروگاهی منابع درآمدزایی خود را بر اساس آمادگی، انرژی، فروش در بورس کالا و قراردادهای دو جانبه معرفی کرده است.

"بپیوند" از ابتدای سال مالی تاکنون که ۳ ماه از آن سپری‌شده است، میزان درآمد تجمیعی که در سامانه کدال به اطلاع عموم رساند، مبلغی برابر با ۱۵۸میلیارد تومان بوده است. "بپیوند" میزان درآمدی که در مدت زمان یادشده به ثبت رسانده حاصل از بازار داخل کشور بوده است.

عملکرد تجمیعی این شرکت در مقایسه با ۳ ماه نخست سال گذشته با افزایش درآمد ۳۵ میلیارد تومانی روبه‌رو بوده که بیانگر رشد ۲۹ درصدی نسبت به دوره مشابه بوده است. همچنین این شرکت به میزان ۲,۰۷۵,۲۲۹ مگاوات ساعت فروش داشت که در مقایسه با ۳ ماه نخست سال گذشته تقریباً عملکرد نزدیکی را به ثبت رسانده است.

رشد درآمد تجمیعی "بپیوند" در ۳ ماه نخست سالرشد درآمد تجمیعی "بپیوند" در ۳ ماه نخست سال

همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید بپیوند عملکرد مثبتی را در ۳ ماه نخست سال جاری از خود بر جای گذاشت و توانست از عملکرد خود در سال گذشته جلوتر رود. در ادامه لازم به ذکر است که بیشترین درآمدزایی این شرکت نیروگاهی در اختیار قراردادهای دوجانبه و بخش انرژی است.

رشد درآمد تجمیعی "بپیوند" در ۳ ماه نخست سال

نرخ فروش بخش انرژی در ازای هر مگاوات ساعت ۱۴۱ هزارتومان به ثبت رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۲۴ درصدی را به دنبال داشت، همچنین بخش‌های آمادگی و قراردادهای دوجانبه به ترتیب با ۱۱ درصد و ۳۹ درصد افزایش نرخ را در مدت زمان یک ساله به همراه داشته اند.

کد خبر 37909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =