دومین حضور بازار صادراتی در سبد فروش "خساپا" / خانواده x ۲۰۰ پیشران در امر درآمدزایی

شرکت سایپا در تیرماه سال جاری از فروش محصولات تولیدی خود درآمد ۹ هزار و ۲۹۹ میلیارد تومانی شناسایی کرد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت سایپا در تیرماه سال جاری از فروش محصولات تولیدی خود درآمد ۹ هزار و ۲۹۹ میلیارد تومانی شناسایی کرد و درآمد تجمیعی این شرکت جاده مخصوصی طی ۴ ماه سپری‌شده از سال مالی به ۳۱ هزار میلیارد تومان رسید.

درآمد ماهانه‌ "خساپا" در تیرماه سال جاری مربوط به فروش محصولات در بازارهای داخل و خارج از کشور بود، بیشترین درآمد این شرکت خودروساز مربوط به فروش در بازار داخل کشور بود، همچنین درآمدی که طی این دوره اعلام شد ۲۹ درصد بالاتر از میانگین درآمدی در ۳ ماه گذشته بود.

در خصوص درآمدهای صادراتی این خودروساز لازم به ذکر است که در تیرماه سال جاری، برای دومین ماه متوالی است که در سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۳ محصولات خود را به فروش می‌رساند.

درآمدهای شناسایی‌شده شرکت خودروساز سایپا

دومین حضور بازار صادراتی در سبد فروش "خساپا" / خانواده x ۲۰۰ پیشران در امر درآمدزایی
میزان درآمد سایپا در تیرماه با ۷ درصد رشد در مقایسه با ماه گذشته همراه بود. درآمد تجمیعی این شرکت خودروساز نارنجی‌پوش طی ۴ ماه گذشته با ۲۶ درصد افزایش درآمد روبه‌رو بود.
بیشترین درآمدی که این خودروساز نارنجی‌پوش در تیرماه از فروش محصولات به دست آورد، مربوط به خودرو «خانواده x ۲۰۰» با ۵ هزار و ۸۴ میلیارد تومان بود که نسبت به ماه گذشته ۱۲ درصد افزایش یافت، نرخ فروش این محصول در تیرماه ۲۷۳ میلیون تومان اعلام شد.
مقدار فروش محصولات سایپا در تیرماه ۲۹ هزار و ۶۰۳ دستگاه اعلام شد که نسبت به ماه گذشته یک درصد افزایش فروش داشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با ۱۳ درصد اُفت فروش همراه بود، مجموع مقدار فروش خساپا در ۴ ماه گذشته برابر با ۱۰۳ هزار و ۷۷۳ دستگاه بود.
کد خبر 38066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =