۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
وعده رضایی به تقویت پول ملی

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با وعده تقویت پول ملی بعد از دلار و یورو در منطقه از مبارزه جدی با دلالان، مفسدان بزرگ و دانه درشت‌ها و جنگ با مافیایی اقتصادی، فولاد و خودرو خبر داد.

به گزارش بیدار بورس، محسن رضایی پس از ضبط برنامه تبلیغاتی در تلویزیون گفت: با مشاهده خسارات ناشی از جنگ‌ها، صلح و امنیت در ایران و منطقه و اینکه حتی یک گلوله نه تنها در ایران بلکه در کل منطقه شلیک نشود، پیگیری می شود. آرامش، آسایش و امنیت برای مردم مهم است به همین دلیل امنیت در ایران تقویت خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دولت بازدارندگی را افزایش می‌دهد، افزود: جنگ با مافیایی اقتصادی، فولاد و خودرو و جنگ با قاچاقچیان و کسانی که با مواد مخدر جوانان را به سوی نابودی می‌کشند وجود دارد و در این عرصه جدی هستم. مبارزه با دلالان، مفسدان بزرگ و دانه درشت‌ها نیز جدی است، اقتصاد ایران باید سالم شود.

این مقام مسئول ادامه داد: ناامنی در اطراف ایران به داخل سرایت خواهد کرد. امروز اختلافاتی که در قطر با امارات و عربستان و منطقه قفقاز و کشور افغانستان وجود دارد موجب ناامنی‌هایی در منطقه شده که به برقراری صلح و امنیت در منطقه کمک می‌شود تا امنیت ایران نیز حفظ شود. افزایش ارزش پول ملی یکی از مهمترین دغدغه‌ها است و کاری می کنم پول ایران بعد از دلار و یورو قوی‌ترین پول منطقه شود. تخصص و رساله دکترا در خصوص پول و اعتبار است و با معدل بالای ۱۹ قبول شدم.

رضایی عنوان کرد: سال ۹۲ بدون آنکه کسی متوجه شود چه خبر است یک هزار تومانی در مقابل کلید یکی از مسئولان بلند کردم و گفتم مردم، پول ملی در خطر است لذا جزو وظایف می‌دانم و به مردم تعهد می‌دهم دولت پول ملی را تقویت خواهد کرد و ارزش آن را تثبیت می‌کند.

کد خبر 3816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =