درآمدهای "پکرمان" در سراشیبی افتاد

​​میزان درآمد "پکرمان" از فروش محصولات در تیرماه، در مقایسه با ماه گذشته ۳ درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال گذشته، ۳۵ درصد افزایش (معادل ۲۷۰ میلیارد تومان) داشت.

به گزارش بیدار بورس، گروه صنعتی بارز در تیرماه ۱۴۰۳ از فروش محصولات تایر بایاس، تایر رادیال، تیوب و نوار به درآمد عملیاتی ١٠٣٧ میلیارد تومانی دست‌یافت، که این درآمد نسبت به میانگین درآمدی در ۳ ماه سپری‌شده گذشته، ۱۰ درصد رشد پیدا کرد.

میزان درآمد "پکرمان" از فروش محصولات در تیرماه، در مقایسه با ماه گذشته ۳ درصد کاهش داشت، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز این شرکت افزایش درآمد ۳۵ درصدی (معادل ۲۷۰ میلیارد تومان) را تجربه کرد.

درآمدهای "پکرمان" در سراشیبی افتاد

درآمد تجمیعی "پکرمان" از ابتدای سال مالی تا پایان چهارمین ماه از سال مالی برابر با ۳۸۶۷ میلیارد تومان بود که نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۳۵ درصدی همراه بود. ٩٩ درصد درآمد تیرماه "پکرمان" مربوط به حضور این شرکت در بازار داخلی بود.

درآمدهای "پکرمان" در سراشیبی افتاد

 بیشترین درآمد شرکت در تیرماه مربوط به تایر رادیال با مبلغ ۶۲۱ میلیارد تومان در بازار داخل کشور بود، این محصول در تیرماه با نرخ ۱۴۰ میلیون تومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت.

همچنین، میزان سرمایه ثبتی گروه صنعتی بارز تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۳ نیز ۵۰۵ میلیارد تومان بود.

مقدار فروش ماهانه پکرمان در این دوره ۶۷۸۸ تن اعلام شد و در ۴ ماه گذشته از ابتدای سال مالی نیز توانست ۲۷ هزار و ۲۱۶ تن از محصولات خود را به فروش رساند، مقدار فروش ماهانه این شرکت نسبت به خردادماه ۱۳ درصد اُفت را به دنبال داشت و همچنین مقدار فروش این تایرساز در مقایسه با تیرماه سال گذشته ۵درصد کاهش یافت.

کد خبر 38183

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =