حال خوش ارزش بازار "وبانک" در مردادماه

ارزش بازار وبانک در مردادماه با افزایش نزدیک به ۱۰ درصد نسبت به ماه گذشته همراه بود و این نشان‌ می‌دهد که این شرکت سرمایه‌گذاری بر خلاف شرایط بازار، از حال نسبتاً بهتری برخوردار است و توانسته رشد خوبی را برای سهامداران خود به ارمغان آورد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه‌ سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های خود از شرکت‌های بورسی و غیربورسی را برابر با ۹ هزار و ۷۳۳ میلیارد تومان گزارش کرد که عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها با ۸ هزار و ۳۹۸ میلیارد تومان در بخش شرکت‌های بورسی بود و مابقی آن نیز در حوزه شرکت‌های غیربورسی مورد سرمایه‌گذاری قرار داشت.

حال خوش ارزش بازار "وبانک" در مردادماه

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "وبانک" در مردادماه سال جاری نسبت به ماه گذشته با افزایش ۴۸۰ میلیارد تومانی همراه بود، عمده‌ترین بهای‌ تمام‌شده سرمایه‌گذاری "وبانک" در مردادماه مربوط به بخش «فلزات اساسی» با ۴ هزار و ۵۱۳ میلیارد تومان در بخش شرکت‌های بورسی بود و در حوزه شرکت‌های غیربورسی نیز عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری مربوط به «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» با ۸۰۰ میلیارد تومان به ثبت رسید.

بیشترین ارزش بازار سرمایه‌گذاری "وبانک" در مردادماه مربوط به بخش «سیمان، گچ و آهک» با ۱۰ هزار و ۸۹۸ میلیاردتومان بود و پس‌ازآن نیز بخش «فلزات اساسی» با مبلغ ۵ هزار و ۳۸۱ میلیارد تومان بیشترین ارزش بازار را به خود اختصاص دادند.

شرکت «سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان» با ۱۱ همت بیشترین ارزش بازار "وبانک" را به خود اختصاص داد، و پس از آن نیز «گروه صنعتی بارز» با ۳ هزار و ۸۸۷ میلیارد تومان در جایگاه بعدی قرار گرفت. عمده‌ترین سرمایه‌گذاری در شرکت‌های غیربورسی "وبانک" طی دوره یک‌ماهه منتهی به مردادماه سال جاری مربوط به شرکت‌ «بین‌المللی ساختمان وصنعت ملی» با مبالغ ۸۰۰ میلیارد تومان بود.

حال خوش ارزش بازار "وبانک" در مردادماه

همان‌طور که در نمودار فوق می‌بینید ارزش بازار وبانک در مردادماه با افزایش نزدیک به ۱۰ درصد نسبت به ماه گذشته همراه بود و این نشان‌ می‌دهد که این شرکت سرمایه‌گذاری بر خلاف شرایط بازار، از حال نسبتاً بهتری برخوردار است و توانسته رشد خوبی را برای سهامداران خود به ارمغان آورد.

"وبانک" با سرمایه ثبت‌شده ۲ هزار و ۷۲۵ میلیارد تومان طی عملکرد ۵ ‌ماهه سال مالی منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۳ از محل سود سهام محقق‌شده درآمدی بالغ‌بر یک هزار و ۲۰۷ میلیاردتومان را از خود بر جای گذاشت، شرکت در انتهای مردادماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۸ هزار و ۳۹۸ میلیارد تومان در پرتفوی بورسی خود داشت که با رشد ۳۰۴ درصدی به مبلغ ۳۴ همت رسید.

کد خبر 38253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =