گرمای درآمدزایی "خاذین" در تابستان کم شد

خاذین در مردادماه از فروش محصولات خود درآمد ۱۶۹ میلیارد تومانی شناسایی کرد که در مقایسه با میانگین درآمدی در ۴ ماه گذشته ۲۸ درصد کاهش پیدا کرد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت طراحی و ساخت قطعات داخلی خودرو سایپا آذین در گزارش عملکرد پنجمین ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی از فروش محصولات خود درآمد ۱۶۹ میلیارد تومانی شناسایی کرد که در مقایسه با میانگین درآمدی در ۴ ماه گذشته ۲۸ درصد کاهش پیدا کرد. درآمد ماهانه‌ "خاذین" در مردادماه از فروش محصولات در مقایسه با ماه گذشته، کاهش ۲۹ درصدی را تجربه کرد.

گرمای درآمدزایی "خاذین" در تابستان کم شد

خاذین از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه سال ۱۴۰۳ میزان درآمد تجمیعی یک هزار و ۱۰۵ میلیارد تومانی محقق کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۶۴ درصدی داشت.


میزان درآمد ماهانه‌ای که شرکت طراحی و ساخت قطعات داخلی خودرو سایپا آذین در مردادماه از خود بر جای گذاشت مربوط به حضور در بازار داخلی است و در بازار صادراتی حضور پیدا نکرده است. 

"خاذین" میزان ثبتی خود را تا پایان این دوره ماهانه ۴۴۵ میلیارد تومان اعلام کرد.
 گرمای درآمدزایی "خاذین" در تابستان کم شد
بیشترین درآمدزایی که "خاذین" از فروش محصولات کسب کرد مربوط به مجموعه صندلی ساینا با ۳۲ میلیارد تومان بود و پس از آن مواد و قطعات با ۲۹ میلیارد تومان بیشترین میزان درآمدهای این شرکت را تشکیل داده‌اند. مجموعه صندلی ساینا در این دوره ماهانه دربرگیرنده‌ی ۱۹ درصد از درآمدهای این دوره بود.

کد خبر 38266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =