عملکرد موفق "کطبس" در مردادماه

درآمد "کطبس" در مردادماه ۲۶ درصد بالاتر از میانگین ۴ ماه گذشته بود.

به گزارش بیدار بورس، میزان درآمد شرکت ذغال‌سنگ نگین طبس در مردادماه سال ۱۴۰۳ از فروش محصولات تولیدی بالغ‌بر ۶۴ میلیارد و ۵۵۴ میلیون تومان بود. درآمد "کطبس" در مردادماه ۲۶ درصد بالاتر از میانگین ۴ ماه گذشته بود. همچنین درآمد شرکت در پنجمین ماه سال در مقایسه با عملکرد تیرماه کاهش ۴ درصدی و نسبت به دوره مشابه سال گذشته، افزایش ۲۹ درصدی داشت.

عملکرد موفق "کطبس" در مردادماه

درآمد تجمیعی "کطبس" از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نیز برابر با ۲۶۹ میلیارد تومان به ثبت رسید که نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد رشد داشت.

"کطبس" درآمد ماهانه خود را در مردادماه از فروش محصولات در بازار داخل کشور شناسایی کرد و طی این دوره ۵ ماهه نیز فعالیتی در بازار صادراتی نداشت. "کطبس" در بازار داخل کشور تنها محصولی که به فروش رساند متعلق به ذغال‌سنگ بود که بار درآمدزایی این شرکت را به دوش می‌کشد، نرخ فروش این محصول در مردادماه برابر با ۲ میلیون و ۴۴۵ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسید که نسبت به ماه گذشته با کاهش یک درصدی مواجه بود.

عملکرد موفق "کطبس" در مردادماه

مقدار فروش محصولات ”کطبس" در مردادماه برابر با ۲۷ هزار و ۲۱۵ تن اعلام شد که نسبت به ماه گذشته ۳ درصد کاهش و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، ۱۰ درصد رشد داشت. همچنین طی ۵ ماه سپری‌شده از سال مالی تاکنون نیز ۱۲۲ هزارتن از محصولات را به فروش رسید.

کد خبر 38294

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =