افزایش تولید نیز به ریزش درآمد "فرآور" کمک نکرد

شرکت فرآوری مواد معدنی ایران در مردادماه سال ۱۴۰۳ از فروش شمش روی درآمد ۴۴ میلیارد تومانی حاصل کرد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت فرآوری مواد معدنی ایران در مردادماه سال ۱۴۰۳ از فروش شمش روی درآمد ۴۴ میلیارد تومانی حاصل کرد. درآمدزایی شرکت در این دوره ماهانه نسبت به میانگین درآمدی ۴ ماه گذشته ۲۷ درصد بالاتر بود؛ ولی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته شیب نزولی ۱۷ درصدی داشت.

افزایش تولید نیز به ریزش درآمد "فرآور" کمک نکرد

"فرآور" در ۵ ماه نخست سال جاری مجموع درآمد تجمیعی که از فروش شمش روی شناسایی کرد مبلغی برابر با ۱۸۴ میلیارد تومان بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افت ٧٩ درصدی داشته است.

شرکت فرآوری مواد معدنی ایران میزان درآمدزایی که در مردادماه داشت مربوط به فروش شمش روی در بازار داخل کشور بود. بر اساس عملکرد این شرکت در سامانه کدال در می‌یابیم که بر خلاف سال مالی گذشته، اکنون هیچ‌گونه فعالیتی در بازار صادراتی ندارد.

میزان سرمایه به ثبت رسیده توسط "فرآور" مبلغی برابر با ۶۶ میلیارد تومان بوده است.

روند ثبت درآمدهای فرآوری مواد معدنی ایران

افزایش تولید نیز به ریزش درآمد "فرآور" کمک نکرد

حال اکنون نگاهی خواهیم داشت به نرخ فروش محصول شمش روی، تنها محصولی که فرآور در ادوار مختلف به فروش رسانده است. در مردادماه نرخ فروش این محصول در ازای هر تن مبلغی بالغ‌بر ۱۳۷ میلیارد تومان گزارش‌ شد که نسبت به مردادماه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش‌یافته است.

شرکت فرآوری مواد معدنی ایران در مردادماه مقدار فروش شمش روی تولیدی خود را ۵۴۷ تن اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مقدار تولید این شرکت معدنی به ۲ هزار و ۸۵۲ تن رسیده است. مقدار تولید «شمش روی» در مردادماه با افزایش ۹۲ درصدی همراه بود اما؛ بر خلاف حرکت رو به جلوی مقدار تولید این شرکت، فروش شمش روی با چالش همراه شد و کاهش ۱۹ درصدی داشت.

کد خبر 38274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =