"وغدیر" آرام و با حوصله در مسیر صعود

بهای‌ تمام‌شده سرمایه‌گذاری "وغدیر" در پرتفوی بورسی نسبت به ماه گذشته ۳ هزار و ۷۳۴ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه (سال مالی منتهی به آذرماه ۱۴۰۳) مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری خود را برابر با ۲۰ هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان اطلاع‌رسانی کرد، "وغدیر" میزان بهای‌ تمام‌شده سرمایه‌گذاری که در مردادماه به ثبت رساند مربوط به شرکت‌های حاضر در بازار سرمایه و شرکت‌های غیر بورسی بود.

عمده‌ترین سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری غدیر در مردادماه مربوط به شرکت‌های غیربورسی بود، مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ در شرکت‌های غیربورسی برابر با ۱۲ هزار و ۷۶۶ میلیارد تومان بود. بهای تمام‌شده پرتفوی بورسی "وغدیر" بالغ‌بر ۷ هزار و ۵۱۸ میلیارد تومان بود.

بهای‌ تمام‌شده سرمایه‌گذاری "وغدیر" در پرتفوی بورسی نسبت به ماه گذشته ۳ هزار و ۷۳۴ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد، ارزش بازار پرتفوی بورسی "وغدیر" در پنجمین ماه از سال مالی به ۱۶۲ همت رسید.

ارزش بازار پرتفوی شرکت‌های بورسی "وغدیر"

"وغدیر" آرام و با حوصله در مسیر صعود

بیشترین میزان ارزش بازار در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» در اختصاص شرکت «گسترش نفت و گاز گچساران» با ۹۳ همت بود، همچنین «بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر» نیز با ۴۵ هزار میلیارد تومان بیشترین ارزش بازار را در این دوره در اختیار داشتند. "وغدیر” از ابتدای سال مالی تاکنون از بخش‌های سود سهام، سود تضمین‌شده، فروش سرمایه‌گذاری‌ها، تغییر ارزش سرمایه‌گذاری‌ها و ... به درآمد ۳ هزار و ۶۶ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر 38309

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =