تغییر نرخ‌های فروش "غپاک" با چاشنی ریزش درآمدها

شرکت لبنیات پاستوریزه پاک در مردادماه سال جاری از فروش محصولات خود در بازار داخل کشور درآمد ۳۳۷ میلیارد تومانی شناسایی کرد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت لبنیات پاستوریزه پاک در مردادماه سال جاری از فروش محصولات خود در بازار داخل کشور درآمد ۳۳۷ میلیارد تومانی شناسایی کرد.

غپاک در مردادماه همانند ماه‌های اخیر تجربه تلخی از درآمدزایی را پشت سر گذاشت و نتوانست که میزان درآمدهای خود را در مقایسه با سال گذشته افزایش دهد. درآمد مردادماه غپاک نسبت به ماه گذشته کاهش ۱۲ درصد؛ نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش ۲۴ درصدی و نسبت به میانگین درآمدی در ۴ ماه گذشته، اُفت ۱۵ درصدی داشت. 

مجمموع درآمد تجمیعی غپاک در ۵ ماه نخست سال جاری نیز برابر با یک هزار و ۹۲۹ میلیارد تومان بود که در مقایسه با ۵ ماه نخست سال گذشته ریزش ۲۲ درصدی (معادل ۵۵۲ میلیارد تومان) داشت‌.

تغییر نرخ‌های فروش "غپاک" با چاشنی ریزش درآمدها

میزان سرمایه‌ای که شرکت لبنیات پاستوریزه پاک در مردادماه سال جاری از خود بر جای گذاشت مبلغ یک هزار و ۳۳۱ میلیارد تومان بود. 

نرخ فروش محصولات این شرکت در مردادماه با نوساناتی همراه بود از جمله محصولات شیر خشک و انواع بستنی در این دوره کاهش نرخ را به همراه داشتند و محصولات کره بسته‌بندی‌ شده، انواع شیر، انواع دوغ، انواع ماست و انواع خامه در این بازه یک‌ماهه با افزایش نرخ مواجه بودند. بیشترین افزایش نرخ فروش متعلق به کره بسته‌بندی بود که نسبت به ماه گذشته ۱۶ درصد افزایش داشت.

در انتها لازم به ذکر است که غپاک بیشترین درآمدزایی که در مردادماه از فروش محصولات کسب کرد متعلق به انواع شیر با ۱۰۲ میلیارد تومان بود که نرخ فروش آن ۲۵ میلیون تومان در ازای هر تن بود، در این دوره انواع شیر ۲ درصد افزایش نرخ فروش داشت.

کد خبر 38312

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =