عقب‌نشینی ۳۱ درصدی درآمدهای کاوه نسبت به دوره مشابه

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در شهریورماه سال جاری به درآمد عملیاتی یک هزار و ۹۷۵ میلیارد تومانی دست‌یافت.

به گزارش بیدار بورس، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در شهریورماه سال جاری به درآمد عملیاتی یک هزار و ۹۷۵ میلیارد تومانی دست‌یافت.

درآمدهای شناسایی‌شده فولاد کاوه جنوب کیش

عقب‌نشینی ۳۱ درصدی درآمدهای کاوه نسبت به دوره مشابه
درآمد ماهانه‌ "کاوه" در ششمین ماه از سال جاری مربوط به فروش محصولات در بازار داخل کشور بود، مجموع این درآمدزایی نسبت به ماه گذشته با رشد ۴۴ درصدی همراه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز شاهد ریزش ۴۱ درصدی بود.
از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه نیز مجموع درآمد تجمیعی این شرکت فولادی ۱۶ هزار و ۱۷۷ میلیارد تومان شناسایی شد. درآمدهای تجمیعی این شرکت فولادی در پایان نیمه نخست سال جاری ۱۲ درصد کاهش را در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته تجربه کرد.
بیشترین درآمدزایی "کاوه" در شهریورماه سال جاری متعلق به فروش محصول «شمش بیلت» بود. این محصول در شهریورماه با نرخ ۲۴ میلیون تومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت. دیگر محصولی که کاوه به فروش رسانند مربوط ببه فروش محصول آهن اسفنجی بود که از فروش این محصول ۹۷۰ میلیارد تومان درآمدزایی صورت گرفت.

مقدار فروش محصولات شرکت "کاوه"

عقب‌نشینی ۳۱ درصدی درآمدهای کاوه نسبت به دوره مشابه
مقدار فروش شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در شهریورماه سال جاری برابر با ۱۲۲ هزار و ۱۴۳ تن بوده که نزدیک به ۶۶ درصد از این مقدار فروش متعلق به «آهن اسفنجی» بود، مقدار فروش محصولات فولاد کاوه جنوب کیش نسبت به ماه گذشته ۳۹ درصد رشد را به دنبال داشت.
کد خبر 38330

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =