۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
پایانی بر روند نزولی "فایرا"

درآمد تجمیعی این شرکت در ۶ ماه گذشته ۱۱ هزار و ۱۱۷ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش بیدار بورس، شرکت آلومینیوم ایران در شهریورماه سال جاری درآمد عملیاتی ۲ هزار و ۷۳۶ میلیارد تومانی به ثبت رساند که این مبلغ حاصل فروش محصولات شمش خالص و شمش بیلت در بازارهای داخلی و صادراتی بود.

شرکت آلومینیوم ایران پس از ۳ ماه توانست روند نزولی را پایان ببخشد و نسبت به مردادماه، رشد ۱۲۰ درصدی درآمدها و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش ۷۲ درصد درآمدها را تجربه کرد. همان‌طور که در نمودار ملاحظه می‌کنید این شرکت فلزی پس از پشت سر گذاشتن روند نزولی تا انتهای مردادماه ۱۴۰۳ وارد کانال صعودی درآمد ماهانه شد.

همچنین درآمد تجمیعی این شرکت در ۶ ماه گذشته ۱۱ هزار و ۱۱۷ میلیارد تومان بوده است.

درآمدهای شناسایی‌شده "فایرا" تا شهریورماه ۱۴۰۳

خروج "فایرا" از بحران درآمدزایی با چاشنی رکوردزنی

بشترین درآمدزایی فایرا در بازار صادراتی از فروش شمش خالص صورت گرفت و مبلغ این درآمدزایی برابر با یک هزار و ۹۴۳ میلیارد تومان بود. این شرکت در بازار نیز توانست از فروش شمش خالص و شمش بیلت به مبلغ ۷۹۳ میلیارد تومان دست پیدا کند.

این شرکت توانست ۲۲ هزار و ۲۳۸ تن از محصولات خود را به فروش برساند که نسبت به ماه گذشته با رشد ۱۴۳ درصدی روبه‌رو بود. همچنین مقدار فروش تجمیعی این شرکت در ۶ ماه نخست ۸۷ هزار و ۷۹۵ تن به ثبت رسید.

البته طبق گفته این شرکت، ارقام درج‌شده در صورت مالی نهائی نبوده و احتمال تعدیل آن‌ها وجود دارد و کاهش مقدار فروش ماهانه نیز می‌تواند ناشی از تعطیلی، عدم تقاضای مشتریان در نیمه اول ماه، فروش محصولات شرکت از اواسط فروردین و همچنین نوسانات قیمت جهانی آلومینیوم(lme) باشد.

کد خبر 38362

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =