دهقان دهنوی، وعده انتشار صورت های مالی برای اولین بار را تکرار کرد

رئیس سازمان بورس با اعلام بخشش ۹۰ درصد از درآمد کارمزدها به صندوق تثبیت بازار، وعده انتشار صورت های مالی برای اولین بار را تکرار کرد.

به گزارش بیداربورس، محمدعلی دهقان دهنوی بعد از حدود ۵ ماه از حضور در سازمان بورس، وعده انتشار صورت های مالی نهاد ناظر بازار سرمایه را (که قرار است برای اولین بار انجام شود) تکرار کرد و با اشاره به طرح این موضوع در جلسه عصر دیروز شورای عالی بورس به سنا گفت: در  این جلسه با دستور برگزاری مجمع سالانه سازمان بورس، گزارش هیات مدیره و گزارش حسابرس قانونی ارائه شد.

وی ادامه داد: از نکات برجسته، نبود هیچ بندی در گزارش حسابرسی و به‌اصطلاح پاک بود که به تصویب رسید. واریز ۹۰ درصد از درآمد سازمان بورس و مربوط به کارمزدها و دیگر درآمدهای شرکت‌های تابعه مانند شرکت سپرده گذاری مرکزی به صندوق تثبیت بازار و عدم دریافت سود سنوات گذشته صندوق، دیگر نکته برجسته بود.

دهقان دهنوی انتشار این گزارش‌ها را  تصمیم مهمی و برای شفافیت اعلام کرد و  افزود: صورت‌های مالی سازمان برای نخستین بار در چند روز آینده برای مردم و فعالان بازار منتشر خواهد شد. این درحالی است که هیچ الزامی برای انتشار صورت‌های مالی این نهاد عمومی غیردولتی نیست اما یکی از خواسته‌های فعالان بود.

کد خبر 3978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =