هنوز رسما نامه‌ای به دبیرخانه انجمن ارسال نشده است

رئیس هیات مدیره انجمن بلاک‌چین ایران در واکنش به نامه وزارت کشور مبنی بر توقف فعالیت این انجمن توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش بیداربورس،  سپهر محمدی در واکنش به نامه وزارت کشور مبنی بر توقف فعالیت انجمن بلاک‌چین ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: هنوز رسما نامه‌ای به دبیرخانه انجمن ارسال نشده اما بلافاصله پس از رویت نامه، فعالیت‌ها متوقف و هیچ خبر و بیانیه جدیدی در کانال‌های خروجی و سایت قرار داده نمی‌ شود.

به همه اعضای انجمن اطمینان داده می شود، هیات مدیره، هیچ کار خلاف قانونی انجام نداده‌اند و حق وزارت کشور است از انجمن در حوزه فعالیت‌ها تفتیش کند. از نامه مشخص است فهرست هشدار در کانون چالش‌ها قرار دارد. طبق قانون، سازمان های مردم‌نهاد بازوی مدعی‌العموم برای صیانت از حقوق عامه در حوزه تخصصی هستند.

انجمن با افتخار تا این لحظه ۳۶ طرح که دارای ریسک بالایی بوده‌اند در فهرست هشدار در سایت اطلاع‌رسانی کرده تا موجب پیشگیری از حیف و میل اموال عمومی شود. در چند مورد هم مثل طرح BRG مقام قضائی با آنها برخورد کرده است.

هیات مدیره، اسناد را در اسرع وقت به وزارت کشور تقدیم خواهد کرد اما تعلیق فعالیت‌های انجمن قاعدتا موجب ناامیدی افرادی که شرافتمندانه در حال تلاش بودند و شادی کسانی که قصد حیف و میل اموال عمومی را داشتند خواهد شد و مسئولیت این موضوع به عهده وزارت کشور است.

کد خبر 4252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =