برگزاری آزمون گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه در چند شهر

مدیرعامل اطلاع رسانی و خدمات بورس از برگزاری آزمون گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه علاوه بر تهران در چند مرکز استان دیگر طی دو ماه آینده خبر داد .

به گزارش بیدار بورس، علیرضا قنادان با اشاره به اینکه حوزه های فرهنگ سازی و آموزش در بازار سرمایه به تحول بزرگی نیاز دارند، گفت: شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس از طرف سازمان بورس بر ماموریت فرهنگ‌سازی و آموزش عمومی در بازار سرمایه متمرکز شده است.

وی در خصوص تغییرات پیش رو در شیوه برگزاری آزمون گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه افزود: متاسفانه به دلیل شیوع کرونا، فرآیند برگزاری آزمون گواهینامه‌های حرفه‌ای با در نظر گرفتن محدودیت‌ها برگزار می‌شود و همزمان با الزام کاهش ظرفیت پذیرش متقاضیان مواجهه با اوج تقاضا هم وجود دارد که باعث شده نیاز به توسعه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری برگزاری آزمون‌ها بطور چشمگیری افزایش یابد.

این مقام مسئول ادامه داد: در اولین اقدام دوره جدید مدیریتی، مقرر شد ظرفیت پذیرش مرکز آزمون گواهی نامه های حرفه ای افزایش یابد و اقدامات لازم برای اصلاح زیرساخت های نرم افزاری و سخت‌افزاری برگزاری آزمون ها نیز آغاز شد. از دو هفته پیش یک کارگروه تخصصی، وظیفه بازمهندسی مرکز آزمون بازار سرمایه با هدف ارتقا و تحول این مرکز را آغاز کرده و به زودی سیستم ثبت نام آزمون‌ها و ارتقای سخت افزارها و نرم افزارهای اصلاح می شود.

قنادان با بیان اینکه طی دو ماه آینده آزمون های بازارسرمایه علاوه بر تهران در چند مرکز استان دیگر نیز برگزار می شود، عنوان کرد: آمارها نشان می دهد 50 درصد متقاضیان ساکن استان تهران نبوده و برای مراجعه و مشارکت با سختی و چالش جدی روبرو هستند. بنابراین راه‌اندازی مراکز آزمون در چند نقطه ظرف دو ماه پیش رو در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 4683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =