برجام می‌تواند مسیر بازارسرمایه را عوض کند 

ساریان، با بیان اینکه برجام می‌تواند مسیر بازارسرمایه را عوض کند، گفت: نوسانات اخیر بازارسرمایه را می‌توان نتیجه برجام دانست.

میثم ساریان، مدیر سرمایه‌گذاری بیمه ملت، در گفت‌وگو با بیداربورس در پیش‌بینی تاثیر انتخابات بر بازار سرمایه گفت: باتوجه به اینکه تا کنون کابینه دولت جدید اعلام نشده‌, گمانه زنی دراین خصوص کمی مشکل است؛ اما از نظر من دولت تاثیری بر بازارسرمایه نخواهد گذاشت.

تعویض دولت بر بازار سرمایه تاثیری نخواهد داشت

وی علت عدم تاثیر انتخابات بر بازار سرمایه را اینگونه بیان کرد که یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند بر بازار سرمایه تاثیر بگذارد بودجه است که امروزه با کسری روبه رو بوده و پرکردن آن برای هر دولتی امری سخت است؛ بنابراین حضور دولت و تعویض آن بر بازارسرمایه تاثیری نخواهد گذاشت.

ساریان، با بیان اینکه برجام می‌تواند مسیر بازارسرمایه را عوض کند، گفت: نوسانات اخیر بازارسرمایه را می‌توان نتیجه برجام دانست.

بهبود چشم‌انداز بازار در صورت توافق برجام

مدیر سرمایه‌گذاری بیمه ملت، ادامه داد: اگر برجام به سرانجام برسد دلار در محدوده کنونی خود یعنی ۲۴ الی ۲۵ هزارتومان باقی خواهد ماند و در نتیجه آن چشم‌انداز تورمی متوقف می‌شود اما چشم‌انداز رونق در بازارهای واقعی مثبت خواهد شد و بازار سرمایه با این فرض در نیمه دوم سال شرایط خوبی خواهد داشت.

او در پایان در رابطه با بازارهای جهانی اظهار کرد: بازارهای جهانی علی رغم اصلاحی که خواهند داشت از سطوح قیمت کنونی خود بالاتر نمی‌روند و باتوجه به واکسیناسیون کرونا انباشت تقاضا در این بازار مصتحلک شده و کامودیتی‌ها به صورت عام رشدی نخواهند داشت.

کد خبر 4777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =