نرخ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و... امروز ۱۵ تیر ۱۴۰۰

قیمت روز و نرخ لحظه ای بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، دوج، بایننس کوین، ترون و غیره را به همراه گزارش اخبار و تحلیل اینجا بخوانید.

به گزارش بیداربورس، مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱۴۸۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۲۱ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۹ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است.

عنوان

قیمت

درصد تغییر

بیتکوین

۳۴,۷۲۱.۱۵

۱.۲۳%

اتریوم

۲,۳۲۳.۳۹

۱.۶۸%

بایننس کوین

۳۱۸.۶۹

۶.۱۷%

ریپل

۰.۶۷۵

-۰.۰۷%

بیت تورنت

۰.۰۰۲۷

۱.۱۴%

لایت کوین

۱۴۱.۹۵

۱.۰۵%

دوج کوین

۰.۲۳۸

-۱.۶۶%

استلار

۰.۲۶

۱.۲۲%

بیتکوین کش

۵۲۱.۸۶

۱.۱۷%

ترون

۰.۰۶۶۰

-۰.۳۰%

برای مشاهده گزارش کامل بیت کوین می‌توانید وارد صفحه قیمت بیت کوین شوید.

*نرخ ارزها و بازارهای موازی

دلار

یورو

طلا (گرم)

سکه امامی

شاخص کل بورس

25,149

 

29,584

 

1,066,400

 

107,280,000

1,066,400

*اخبار مهم ارزهای دیجیتال امروز

به گزارش بیدار بورس، پس از سختگیری های اخیر چین، این بار اتحادیه اروپا تصمیم گرفته است تا مبادله استیبل کوین ها (نظیر تتر و یو اس دی کوین) و همچنین جذب سرمایه گذاری در پروژه های مرتبط با رمزارزها را قانونمند کند. نکته جالب این است که اتحادیه اروپا تصمیم گرفته است تا ایلان ماسک را که اخیرا با توییت هایش جنجال های زیادی در بازار به پا کرده بود از اظهار نظر در خصوص ارزهای دیجیتالی در شبکه های اجتماعی منع کند.  

با کاهش قابل توجه فعالیت استخراج کنندگان چینی پس از محدودیت های اعمالی اخیر دولت چین، ضریب سختی استخراج بیت کوین به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده که به عقیده برخی از کارشناسان از جمله دلایل اصلی ریزش اخیر بازار بوده است. در حال حاضر استخراج بیت کوین ۲۸ درصد آسان تر از چیزی است که در ماه می بود. انتظار نمی رود سختی شبکه تا چند ماه دیگر به قله های ماه می برگردد.  

با کاهش قیمت بیت کوین و ناامیدی برخی از سرمایه گذاران این رمزارز از ثبت رکوردهای جدید، تعداد آدرس کاربران فعال بیت کوین به پایین ترین سطح خود از آوریل ۲۰۲۰ تاکنون رسیده که این مساله یک زنگ هشدار جدی برای این رمزارز محبوب است. با خروج بخش بزرگی از سرمایه گذاران تازه وارد از بازار پس از ریزش های اخیر، اکنون سهم نهنگ ها (دارندگان بزرگ) از کل بیت کوین ها به رکوردهای تاریخی جدیدی رسیده است.  

برای مشاهده قیمت و گزارش ارزهای دیجیتال وارد صفحه قیمت ارز دیجیتال شوید.

برای مشاهده گزارش کامل و قیمت روز یورو و دلار وارد صفحه قیمت یورو و صفحه قیمت دلار شوید.

برای مشاهده گزارش کامل و قیمت روز طلا وارد قیمت طلا شوید.

برای مشاهده گزارش روزانه بازار وارد صفحه نرخ روز شوید.

کد خبر 4943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =