جزئیات ثبت سفارش عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام "سپید" اعلام شد

شرایط و فرایند عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام سپید ماکیان به عنوان هفتمین شرکت جدید سال با سفارش گیری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ اعلام شد.

به گزارش بیداربورس، طبق اعلام قبلی امروز، ۱۵ درصد از سهام سپید ماکیان عرضه اولیه و طی آن ۱۵۰ میلیون و ۷۵۰ هزار سهم (۱۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار سهم جهت عرضه به عموم و ۳۰ میلیون و ۱۵۰ هزار سهم نیز صرفا به صندوق های سرمایه گذاری) با محدوده قیمتی ۱۹۹۰ تا ۲۱۰۰ تومانی و سهمیه ۱۵۰ سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی واگذار می شود.

در این رابطه مدیر عملیات بازار شرکت بورس زمان سفارش گیری سهام "سپید" را به عنوان هفتمین شرکت جدید سال از ساعت ۱۰ الی ۱۲ اعلام کرد.

۱- دوره ثبت سفارش از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۳۰ و امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیر است.

۲- سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر ۱۵۰ سهم و هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش است.

۳-ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده (کف قیمت ۱۹۹۰۰ و سقف قیمت ۲۱۰۰۰ ریال)، جهت ثبت سفارش امکانپذیر است و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نیست. کلیه مشتریان بر خط نیز می توانند با توجه به شرایط فوق نسبت به ورود سفارش اقدام کنند.

۴- پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش خواهد بود.

۵- صندوق های سرمایه گذاری می توانند شنبه ۲۶ تیر براساس ساز و کار عملیاتی و سهمیه ای که متعاقبا اعلام خواهد شد نسبت به ورود سفارش خرید سهمیه در نظر گرفته شده برای هر صندوق اقدام کنند. همچنین خریداران عرضه اولیه در روز عرضه اولیه دارای اختیار فروش تبعی این سهام خواهند بود.

کد خبر 5217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =