شرکت بورسی درباره ثبت افزایش سرمایه ۷۳ درصدی توضیح داد

شرکت حفاری شمال درباره ثبت صورت جلسه افزایش سرمایه ۷۳ درصدی از محل سود انباشته و زمان برگزاری مجمع سالانه توضیح داد.

به گزارش بیداربورس، شرکت حفاری شمال درباره ثبت صورت جلسه افزایش سرمایه ۷۳ درصدی از محل سود انباشته توضیح داد و در جریان معاملات امروز با رشد ۱.۵ درصدی سهام روبرو شد.

براین اساس، مسعود عیدی مدیرعامل حفاری پیرو پیگیری‌های مکرر سهامداران پیرامون روند ثبت صورتجلسه مجمع فوق العاده ۱۶ اسفند با موضوع افزایش سرمایه از مبلغ ۵۲۱ به ۹۰۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته اعلام کرد: این شرکت بنا بر ضوابط قانونی و رعایت مفاد دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات و دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس، اقدام به افشای صورتجلسه مجمع از طریق سامانه کدال کرده است.

این شرکت طبق بند ز صورتجلسه مذکور متعهد شده تا قبل از برگزاری مجمع سالانه منتهی به اسفند ۹۹، صورتجلسه مجمع فوق العاده مربوط به افزایش سرمایه را ثبت کند که اداره ثبت شرکت ها ثبت صورتجلسات این شرکت را بر اساس ترکیب سهامداران و وضعیت واگذاری منوط به دریافت مجوز از مراجع ذیربط مانند سازمان خصوصی سازی دانسته که طبق تشریفات اداری و متاسفانه شرایط ایجاد شده در خصوص ویروس کرونا و دورکاری برخی از ادارات، روال دریافت مجوز ها بسیار طولانی و زمان‌بر شده است.

ضمن پوزش بابت تاخیر بوجود آمده، اعضای هیات مدیره و مدیران این شرکت از هیچ گونه تلاشی در جهت تسریع این موضوع دریغ نکرده و پیگیری‌های لازم را تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت. مجوزهای مربوطه اخذ و به اداره ثبت شرکت ها ارائه شده و امید می‌رود تا پایان ماه جاری ثبت صورتجلسه انجام و مجمع سالانه سال مالی منتهی به اسفند ۹۹ برگزار شود.

کد خبر 5583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =