تغییر اعضای ستاد کرونا به دلیل بی کفایتی

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با اعلام اینکه رئیس جمهور باید شخصاً درباره تعطیلی سراسری دو هفته ای تصمیم بگیرد، خواستار تغییر اعضای ستاد کرونا به دلیل بی کفایتی شد.

به گزارش بیداربورس به نقل از فارس، حسینعلی شهریاری با اشاره به ارجاع نامه اخیر وزیر بهداشت درخصوص تعطیلی دو هفته‌ای سراسری برای کنترل بیماری به سناد مقابله با کرونا گفت: متأسفانه اعضای ستاد کرونا همان افرادی هستند که تاکنون هم عضو ستاد بوده اند و با تصمیمات کار را به اینجا رسانده‌اند.

وی افزود: در جلسه اخیر ستاد قرار بود درخصوص نامه وزیر بهداشت تصمیم‌گیری شود اما برخی اعضا آنقدر بهانه آوردند و مطالبی را مطرح کردند که رئیسی مجبور شد، فعلا یک هفته مهلت بدهد راهکارهای عملیاتی برای مهار بیماری را ارائه کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: وزیر کشور هم با استانداران جلسه گذاشت تا برنامه‌های عملیاتی را برای مهار بیماری ارائه کنند که این راهکارها در جلسه روز پنجشنبه کمیته‌های زیر مجموعه‌های ستاد جمع‌بندی می‌شود تا در جلسه شنبه هفته آینده ستاد کرونا تصمیم‌گیری شود.

شهریاری گفت: ستاد کرونا و شخص رئیسی به عنوان رئیس ستاد باید تصمیم فوری بگیرند و اقدام عاجل کنند. با روش مدیریتی اعضای فعلی ستاد، معلوم نیست وضعیت بیماری به کجا برسد. لذا درخواست می شود به سرعت اعضای این ستاد را تغییر دهد. چرا که اگر توان مدیریت داشتند، کار مقابله با بیماری را به اینجا نمی‌رساندند!

کد خبر 5916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =