از فرصت چهارساله استفاده کنید

رهبر انقلاب با بیان اینکه دولت کنونی آمریکا فرقی با دولت ترامپ ندارد در اولین توصیه به دولت سیزدهم اعلام کردند: از هر لحظه این چهارسال استفاده کنید و نگذارید فرصت مردم تضییع شود.

به گزارش بیداربورس، آیت الله خامنه ای در آستانه هفته دولت در دیدار با اعضای دولت جدید اعلام کردند: توصیه‌ ای به همه‌ مسئولان در دوره‌های مختلف داشتم. زمان شتابان می گذرد. از هر لحظه این چهارسال استفاده کنید. نگذارید فرصتی که متعلق به مردم و اسلام است، تضییع شود.

هفته‌ دولت مزین به نام شهید رجایی و باهنر است. این دو مرد بزرگوار حقیقتاً قصد خدمت داشتند. اگرچه زمان آن کوتاه بود اما نشان دادند با اخلاص و روش اسلامی، مردمی و مجاهدت‌آمیز وارد میدان شده اند. این درسی برای همه‌ مسئولان است.

در مدت خدمت و مسئولیت، همت‌ را متمرکز کنید بر اینکه یک بازسازی انقلابی، عقلانی و فکورانه در همه‌ عرصه‌های مدیریتی بوجود آید. انقلابی بودن حتماً باید با عقلانیت همراه باشد. جلوه‌ دیگر مردمی بودن، اتخاذ سبک زندگی مردمی است. همچون دوری کردن از منش‌های اشرافی گری و از موضع بالا به مردم نگاه نکردن و... و. که مسئولان باید از آن اجتناب کنند.

مسائل‌ را با مردم مطرح کنید. البته سعی کنید با اظهارات موجب یأس مردم نشوید. چرا که بعضی بی‌توجهی می کنند و حرف نامناسب و خلاف واقع می‌زنند که موجب ناامیدی مردم می شود. هر مشکلی راه‌حلی هم دارد. با مردم در میان بگذارید و در موارد مختلف از آنها کمک فکری و عملی بخواهید.

آمریکایی‌ها مدت ها مذاکره را زیر پا گذاشتند و عمل نکردند. دولت کنونی هم هیچ فرقی با دولت قبلی ندارد. مطالبه اینها همان مطالبه ترامپ است و هیچ تفاوتی نکرده است. انصافاً در پشت صحنه سیاست خارجی آمریکا یک گرگ درنده است که برخی مواقع به یک روباه حیله‌گر تغییر می کند. نمونه‌ آن هم وضعیت امروز افغانستان است.

کد خبر 6469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =