بررسی مهم ترین تحولات بازار رمزارزها در هفته ای که گذشت

لایحه مالیات بر ارزهای دیجیتالی در آمریکا بیش از هر چیز دیگری زیر ذره بین فعالان بازار بود.

به گزارش بیداربورس به نقل از کوین تلگراف، اخبار مربوط به دولت و کنگره آمریکا تاثیر زیادی بر روند قیمتی ارزهای دیجیتالی در هفته اخیر داشت. با این حال در نهایت مشخص شد که لایحه مالیات بر فعالیت های مرتبط با ارزهای دیجیتالی دچار تغییر شکل زیادی نخواهد شد.

* با رونمایی از یک پیش نویس جدید در خصوص ارزهای دیجیتالی، شمار کل لوایح در دست بررسی در کنگره و سنای آمریکای در خصوص رمزارزها به عدد ۱۸ رسید. مهم ترین لایحه که زیر نظر فعالان قرار دارد قرار است تعیین کند چه میزان از اعتبارات لازم برای اجرای طرح یک تریلیون دلاری دولت از محل درآمدهای مالیاتی ارزهای دیجیتالی تامین خواهد شد.

* شرکت ویزا اعلام کرد یک اثر هنری را در قالب ان اف تی به قیمت ۱۵۰ هزار دلار خریداری کرده است. این غول انتقالات مالی در ماه های اخیر به حضورش در بازار شدت بخشیده تا از قافله رقبایش نظیر پی پال و مسترکارد عقب نماند.   

* شرکت پی پال اعلام کرد امکان نگهداری، خرید و فروش و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی را برای مشتریانش در انگلیس فراهم می کند. انگلیس یکی از سختگیرانه ترین قوانین مرتبط با حوزه رمزارزها را در بین اقتصادهای بزرگ دارد و اخیرا صرافی باینانس از توقف فعالیت هایش در این کشور تا چند ماه آینده خبر داده بود.  

* مایکرو استراتژی، یکی از بزرگ ترین شرکت های دارنده بیتکوین در جهان اعلام کرد ۱۷۷ میلیون دلار دیگر بیتکوین خریده است تا بدین ترتیب تعداد کل بیتکوین های در اختیار این شرکت به ۱۰۹ هزار بیتکوین برسد. ارزش کل بیتکوین های در اختیار این شرکت در حال حاضر چیز یحدود سه میلیارد دلار و متوسط قیمت خرید هر بیتکوین توسط این شرکت معادل ۲۶ هزار و ۷۶۹ دلار بوده است.  

* پس از شکایت گروهی از کاربران صرافی باینانس به دلیل ضرر خود در این پلتفرم معاملاتی، صرافی باینانس با صدور بیانیه ای اتهام دستکاری در بازار را رد کرد. به گفته شاکیان، صرافی باینانس در روزهای ریزش اخیر بازار از دسترس خارج شده و با قرار ندادن امکان درج حد ضرر، به کاربران فعال در بازار معاملات آتی خود خسارت زده است.

کد خبر 6522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =