۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
از ترس مرگ خودکشی نکنیم

برای روزهای آینده بازار همچنان درگیر ابهامات و ترس خواهد بود اما از ترس مرگ خودکشی نکنیم چراکه با توجه متغیرهای بنیادی بازار، اصلاح را فرصتی برای ورود در قیمت مناسب می توان لحاظ کرد.

ایمان رئیسی کارشناس بازار سرمایه به بیداربورس گفت: بازار بعد از یک روز تعطیل درشرایطی به مصاف سومین روز معاملاتی پاییز رفت که نفت توانست بالای ۸۰ دلار تثبیت شود و نرخ ارز نیز نشانه ای مبنی بر افت ندارد. از طرفی صحبت های اخیر وزیر اقتصاد در خصوص عدم تمایل این وزارتخانه برای کاهش دلار که درجهت حمایت از بازار سرمایه عنوان شده است نیز سیگنال مثبتی به بازار مخابره کرده است.  
وی افزود:اما مهم ترین ابهام موجود در بازار بحث افزایش نرخ بهره در اوراق دولتی است که در این چند ماه فروش خوبی داشته و قطعا باید برای خریداران نرخ جذاب تری نسبت به سایر بازار ها داشته باشد.
رئیسی به  شایعات پیرامون بازار اشاره کرد و گفت: بازار شایعات نیز این روزها داغ است. یک روز واردات خودرو آزاد می شود و گروه خودرو را به فرش میبرد و روز دیگر واردات ممنوع و خودرو به بورس کالا و رقابتی می شود و سهام این گروه را به عرش میبرد. یا شایعاتی در خصوص نرخ خوراک پتروشیمی ها و ... که هرروز بریک گروه تاثیر می گذارد.  
این کارشناس بازار سرمایه گفت: برای روزهای آینده بازار همچنان درگیر ابهامات و ترس خواهد بود اما از ترس مرگ خودکشی نکنیم چراکه با توجه متغیرهای بنیادی بازار، اصلاح را فرصتی برای ورود در قیمت مناسب می توان لحاظ کرد.

وی در ادامه گفت: گزارش فصلی شرکت ها بزودی منتشر می شود و می تواند عامل محرکی برای بازار سرمایه باشد. در حال حاضر شاخص از نظر تکنیکال با حمایت۱۳۶۰ و با مقاومت ۱۵۰۰ واحدی درگیر است.

کد خبر 7793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =