۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
بازار گاوی در ماه مهر 

سهند صالحیان  فعال بازار سرمایه در خصوص روند بازار تا پایان مهرماه گفت: اینطور که به نظر می رسد بازار می تواند تا پایان مهرماه روند صعودی داشته باشد ، به ویژه با اخباری که روز گذشته شنیده شد می توان وضعیت بازار در هفته جاری را مثبت دید . 

ابن کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بیداربورس افزود: نامه ای که رئیس محترم سازمان بورس مبنی بر صنعت خودرو به وزیر اقتصاد ارسال کرد ، باعث شد در ساعات پایانی بازار سهم های خودرویی حرکت کند و می توان پیش بینی کرد در ماه جاری شاهد بازار گاوی باشیم . 
صالحیان در ادامه گفت: اگر ارزش معاملات بالای 10 همت تثبیت شود ، نوید جریان پول در بازار سرمایه را می دهد و ارزش واقعی بازار هم این نقطه هست که به این سمت و سو هم می رود .مثبت بودن گزارش های 6 ماهه صنایع پالایشی و شیمیایی  کمک می کند دوباره سهامداران به بازار سرمایه اعتماد کنند و سهامداری را ادامه دهند 
وی به عوامل تاثیر گذار دیگری که بر روی روند روی این هفته بازار  تاثیر می گذارد گفت:  می توان به نا آرامی ها در مرز های شمالی اشاره کرد که عامل تاثیر گذاری روی قیمت دلار به حساب می آید که نرخ دلار عامل تاثیرگذار روی بعضی صنایع در بازار سرمایه هست . اما امیدوارم این نا آرامی ها هر چه زودتر پایان یابد که ادامه این تنش ها سم بزرگی برای بازار سرمایه هست  .
این فعال بازار سرمایه گفت: قفل نشدن صف های فروش و جمع کردن بازار از طرف سرمایه گذاران هم نشانه مثبتی برای رشد مجدد بازار سرمایه برای هفته جاری هست.
اگر اخبار ناگواری شنیده نشود می توانیم از سهامداری در این بازار سود خوبی را کسب کنیم.

کد خبر 7966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =