توضیح سیمان تهران درباره روند اقدامات تجدید ارزیابی زمین ها

شرکت سیمانی حاضر در بورس از روند اقدامات و پیگیری ها درباره افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین ها خبر داد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت سیمان تهران از روند اقدامات و پیگیری ها درباره افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین ها خبر داد و با توقف نماد به تابلو معاملات بازگشت.

براین اساس، عباس حسینی مدیرعامل "ستران" درخصوص لزوم اعلان نتایج آخرین اقدامات و پیگیری ها برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعلام کرد: با توجه به مصوبه ۲۴ اسفند هیات مدیره درخصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین ها، مقرر شد چنانچه در فرآیند آتی، مبلغ تجدید ارزیابی به هر دلیل تغییر یابد، مراتب مجددا اطلاع رسانی شود.

لذا هیات‌ مدیره در راستای حفظ منافع حداکثری سهامداران، بررسی هایی را به عمل آورد تا در صورت امکان بتوان مبلغ کارشناسی را افزایش داد و به همین منظور بلافاصله و برای بار دوم بصورت مکتوب به نظریه کارشناسان اعتراض و موضوع را به سازمان بورس اعلام کرد و این سازمان نیز در پاسخ نامه ارسال شده، مقرر کرد پس از حصول نتیجه نهایی تجدید ارزیابی، اطلاع رسانی صورت پذیرد.

از آنجا که به منظور تحقق این مهم، فعالیت‌هایی از قبیل پیگیری اخذ سند تجمیعی زمین های دفتر مرکزی، دریافت سند تک برگ برای زمین واحد هفتم و اقداماتی از این دست در دستور کار مدیریت شرکت قرار گرفته بود و پیش بینی می شود تحقق هر یک از آنها می تواند بر میزان مبلغ کارشناسی موثر واقع شود، طبق تصمیم هیات مدیره پیگیری موارد مذکور در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر اسناد تک برگی تجمیع دفتر مرکزی جمعاً شامل ۴ سند اخذ شده و مراحل اخذ سند تک برگ مشاعی زمین واحد هفتم کماکان در دست پیگیری است.

پس از انجام اقدامات فوق، نتایج حاصل مجدداً در اختیار کانون کارشناسان رسمی دادگستری قرار خواهد گرفت تا طبق اقدامات انجام شده و مدارک جدید ارائه شده، مجدداً گزارش ارزیابی کارشناسان رسمی دادگستری اخذ شود.

کد خبر 7991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =