انتظارات وزیر اقتصاد از اعضای جدید هیات‌مدیره سازمان بورس

وزیر اقتصاد با اعلام راهبردهای کلی اعضای جدید هیات‌مدیره سازمان بورس و انتظار تحولات رو به بهبود گفت: مطالبه شورای عالی بورس، انجام برنامه‌ها به شکل زمان‌بندی‌ شده است.

به گزارش بیدار بورس، احسان خاندوزی بعد از جلسه با اعضای شورای عالی بورس و انتخاب مجید عشقی به‌عنوان رئیس سازمان بورس و چهار عضو هیات مدیره به صدا و سیما ، گفت: امید است با توجه به برنامه‌های اعضای هیات‌مدیره جدید، تحولات رو به بهبودی در بازار سرمایه رخ دهد.

وی افزود: راهبردهای کلان که از طرف اعضای هیات‌مدیره جدید ارائه شد شامل نظارت عامه مردم بر فعالیت ناشران و شرکت‌ها که باید به‌ شدت تقویت، شفاف و منصفانه شود، حرکت کردن تمام تنظیم‌گری‌ها و مقررات داخل بازار به سمت عادلانه شدن و پاسخگو شدن کل بازار، توسعه فناوری‌های مقررات‌ گذاری که فناوری‌های جدید هستند، ایجاد اکوسیستم تامین مالی شرکت‌های کوچک و متوسط برای کمک کردن به بخش تولید که به رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال کمک کند و بازمهندسی نسل نوین از زیرساخت‌های فنی است.

خاندوزی ادامه داد: شورای عالی بورس تلاش خواهد کرد نظارت جدی را انجام دهد تا اعضای هیات‌مدیره که تعهدات خوبی را دادند در عمل هم ملتزم باشند و در برآیند کار به اعتماد بازار سرمایه و حکمرانی صحیح و شفافیت منجر شود و در نهایت به تامین مالی تولیدکنندگان و خانوارها کمک کند. مطالبه در شورای عالی بورس این است که برنامه‌ها به شکل زمان‌بندی‌شده انجام شود.

کد خبر 8381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =