۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
نتیجه دو مجمع " فارس" مشخص شد

در جریان برگزاری دو مجمع سالانه و فوق العاده هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، صورت های مالی، رقم سود تقسیمی و اصلاح مفاد اساسنامه تصویب شد.

به گزارش بیدار بورس، مجمع سالانه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس صبح امروز با حضور ۵۴ درصدی سهامداران در محل این شرکت برگزار شد.

در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به خرداد سال جاری و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۱۳۵۴ ریال سود محقق شده هر سهم، ۶۰۰ ریال معادل ۴۴ درصد سود برای هر سهم توزیع شود.

براین اساس، سود سهام سهامداران حقیقی دارای کد سجام از طریق شماره حساب اعلام شده در یکم آذر پرداخت می شود. سهامداران حقیقی فاقد کد سجام می توانند از یکم دی با مراجعه به شعب بانک تجارت و ارائه اصل کارت ملی و اعلام کد سهامداری نسبت به دریافت سود سهام سال مذکور و سنوات گذشته اقدام کنند.

سود سهام صندوق ها و سبد گردان ها از یکم آذر، سود سهامداران حقوقی دارای یک تا پنج میلیون سهم از یکم دی و ۵ میلیون و یک سهم به بالا از یکم خرداد سال آینده از طریق واریز به حساب بانکی پرداخت خواهد شد.

همچنین مجمع فوق العاده برای اصلاح مفاد اساسنامه برگزار و امکان مشارکت در تاسیس نهاد مالی تصویب و مقرر شد پس از اخذ مجوز سازمان بورس نسبت به ثبت آن در اداره ثبت شرکت ها اقدام شود.

کد خبر 8458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =