دو مقاومت مهم پیش روی شاخص کل بورس

یک کارشناس و تحلیل گر بازار سرمایه با بیان اینکه دو مقاومت مهم پیش روی شاخص کل بورس است، گفت: همین موضوع فشار فروش را در بازار روز یکشنبه نسبت به روز شنبه بیشتر کرد و شاخص کل بورس در صورتی که نتواند سطح یک میلیون ۴۰۰ هزار واحد را درهم بشکنداحتمال بازگشت به روند نزولی را خواهد داشت.

ندا عباسی در گفت‌وگو با بیداربورس افزود: شاخص کل بورس روز گذشته، با کاهش  ۱،۴۸۹ واحدی به سطح یک میلیون ۳۸۴ هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن با کاهش ۱،۶۳۶ واحدی در سطح ۳۶۰ هزار ۲۷۰ واحد قرار گرفت.
عباسی با اشاره به اینکه این روزها  اخبار خوب هم در بازار داشتیم گفت: 
 پیرو نشست فعالین بازار سرمایه با مدیران فرابورس قرار بر رفع مسدودیت کدهای انلاین شد .امیدواریم مدیران این نهاد سایر پیشنهادات فعالین بازار را  در راستای بهبودی بازار سرمایه به کار گیرند و 
هیأت مدیره سازمان بورس  هم در مصوبه ای جدید توقف نمادهای بازار سرمایه پس از نوسان ۲۰ درصدی (مثبت و منفی) و همچنین توقف به علت نوسان منفی ۵۰ درصدی را به طور کامل لغو کرد.
وی در ادامه گفت: این مصوبات حکایت از عزم جدی هیأت مدیره جدید در ارتقا بازار سرمایه و زمینه سازی برای اصلاحات کارآمد در سایر بخش ها را دارد
این تحلیل گر بازار سرمایه گفت:  از سوی دیگر مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت نیز اظهار داشته  با دستورالعملی که جدیداً ارائه شده  کلیه کالاها و محصولات  فولادی  باید در بورس کالا عرضه شوند و هیچ کالایی خارج از بورس نباید فروخته شود. دولت و وزارتخانه نیز در قیمت‌گذاری هیچ مداخله‌ای نخواهند داشت. که این اخبار قطعا  برای این صنعت تاثیر گذارخواهد بود.
عباسی در پایان گفت: امیدوارم بیش از پیش شاهد اتفاقات خوب در بازار سهام باشیم.

کد خبر 11247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =