استارت وال‌مارت برای عرضه رمزارز و NFT

شرکت وال‌مارت که بزرگترین خرده فروش جهان است، در تلاش است از موج عرضه رمزارز و توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) عقب نماند.

به گزارش بیداربورس، گزارش شبکه سی ان بی سی حاکی از آن است که  شرکت وال‌مارت اواخر دسامبر چندین درخواست ثبت علامت تجاری را در سازمان ثبت پتنت (امتیاز انحصاری) و علامت تجاری آمریکا برای فروش کالاهای دیجیتالی تنظیم کرده و همچنین درخواست دیگری برای فراهم کردن رمزارز و NFT‌ها داشته است. اگرچه این درخواستها لزوما اقدامی را در این زمینه تضمین نمی کند اما جاش گربن، مشاور علامت تجاری به شبکه سی ان بی سی گفت: این درخواستها نشان می دهد که وال‌مارت به چگونگی بهره برداری از ارزها و محصولات دیجیتالی فکر می کند.

سخنگوی وال‌مارت در بیانیه ای به وب سایت انگجت اعلام کرد این شرکت به طور مداوم در حال بررسی تاثیر فناوریهای جدید بر خرید است و در راستای این فرآیند، به طور مرتب درخواستهایی را برای ثبت علامت تجاری تنظیم می کند. به عبارت دیگر، انتظار نداشته باشید این شرکت برنامه‌هایش را در این مرحله تایید یا تکذیب کند.

بر اساس گزارش انگجت، ورود وال‌مارت به عرضه رمزارزها یا NFT‌ها عجیب نخواهد بود. پس از این که شرکت فیس بوک نام خود را به "مِتا پلتفرمز" تغییر داد و نیتش برای توسعه دنیاهای مجازی (متاورس) را اعلام کرد، برندهای بزرگ برای ورود به این فضا با رمزارزها، NFT‌ها یا هر دو، هجوم آورده‌اند. شرکتهایی نظیر آدیداس، نایکی، گپ و نامهای معروف دیگر فروش NFT‌ها را آغاز کرده و به نیات خود برای ایجاد فضاهای مجازی اشاره کرده اند. وال‌مارت احتمالا نمی‌خواهد از این غافله عقب بماند حتی اگر عجله ای برای پیوستن به پیشگامان این عرصه نداشته باشد.

کد خبر 12335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =