ارزیابی مجدد سهام زیرمجموعه بانک دی و پیگیری افزایش سرمایه ۲۲۴۴ درصدی

بانک دی از ارزیابی مجدد سهام شرکت تولید نیروی برق دماوند، ارسال نتایج به بانک مرکزی و پیگیری اخذ مجوز افزایش سرمایه ۲۲۴۴ درصدی از سازمان بورس خبر داد.

به گزارش بیدار بورس، بانک دی از ارزیابی مجدد سهام شرکت تولید نیروی برق دماوند، ارسال نتایج به بانک مرکزی و پیگیری اخذ مجوز افزایش سرمایه ۲۲۴۴ درصدی از سازمان بورس خبر داد.

براین اساس، "دی" پیرو شایعه منتشره در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه بانک اعلام کرد: پیرو نامه ۲۹ دی بانک مرکزی درخصوص ارزیابی مجدد سهام شرکت تولید نیروی برق دماوند، ارزیابی مجدد سهام این شرکت با استفاده از هیات کارشناسان رسمی دادگستری صورت پذیرفته و نتایج به بانک مرکزی ارسال شده است.

در ارزیابی جدید تغییرات محسوسی نسبت به ارزیابی اولیه وجود نداشته است. با این اوصاف و به استناد مجوز بانک مرکزی در خصوص افزایش سرمایه این بانک از محل مازاد تجدید ارزیابی سرمایه گذاری های بلندمدت و آورده نقدی سهامداران، موضوع درخواست و اخذ مجوز افزایش سرمایه بانک از سازمان بورس در حال پیگیری است که به محض حصول نتایج از طریق سایت کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

بنابراین گزارش، بانک مرکزی با افزایش سرمایه ۲۲۴۴ درصدی بانک دی از دو محل تجدید ارزیابی و مطالبات و آورده نقدی موافقت کرده است.

کد خبر 1605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =