بیت کوین کانال ۳۲ هزار دلاری را از دست داد

قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

به گزارش بیداربورس، در ساعات نخست معاملات روز سه‌شنبه، روند نزولی بازار رمزارزها همچنان ادامه دارد و اکثر کوین‌ها شاهد اُفت قیمت هستند. ارزش بازار جهانی رمزارزها، ۱.۴۲ تریلیون دلار است که ۸.۳۱ درصد اُفت را نسبت به دیروز نشان می‌دهد.

بیت‌کوین با اُفت بیش از ۷ درصد  و اتریوم با کاهش حدود ۵ درصد معامله می‌شوند. سایر رمزارزهای مشهور مانند شیبا اینو، دوج‌کوین، ریپل و کاردانو نیز شاهد اُفت قیمت هستند.

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۰۹.۰۱ میلیارد دلار، در رتبه اول بازار قرار داشته و سهم ۳۹.۲۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و در حال حاضر در قیمت ۳۱,۹۳۰ دلاری معامله می شود.

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۹۲.۶۳ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۷۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و اکنون به قیمت  ۲,۳۹۱ دلار رسیده است.

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۳.۱۶ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۵.۳۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

کد خبر 16632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =