وزارت نفت مدعی ورود به بازارهای جدید و جبران کسری بودجه دولت شد!

وزارت نفت مدعی شد وارد بازارهایی شده که قبلا تصور حضور هم وجود نداشت و کسری بودجه سال قبل را با صادرات عظیم، جبران و جیب دولت را پر پول کرده است !

به گزارش بیداربورس، وزارت نفت در پاسخ به گزارش "چشمان بسته نفت " در روزنامه شرق اعلام کرد: ایران به مدد سال‌ها تجربه و تخصص و در اختیار داشتن ظرفیت لجستیکی، ضمن حضور در بازارهای سنتی و تأمین نیاز مشتریان قدیمی، امکان حضور در هر جغرافیایی از بازار جهانی نفت را دارد.

بر اساس این گزارش، وزارت نفت در دولت سیزدهم به مدد به‌کارگیری سیاست‌های متنوع فروش و با استراتژی حفظ بازارها در شرایط بی‌ثبات و پرتلاطم ریال قادر شده صادرات را استحکام و تقویت کند. در چند ماه اخیر افزایش فروش نفت و میعانات در کنار افزایش قیمت، کسری سنگین بودجه ۱۴۰۰ را جبران کرده و دست دولت را در مدیریت بازار ملتهب ارز، بازتر کرده است. چنانکه دولت برای اولین بار در سال‌های اخیر برای اداره در ماه‌های نخست سال از بانک مرکزی تنخواه نگرفته است.

استراتژی بازاریابی نفت ایران در دوره اخیر فعال بوده و در این مدت علاوه بر حفظ سهم بازارهای گذشته، وارد بازارهایی شده که قبلا تصور حضور در این بازارها در شرایط تشدید محدودیت‌ها نیز وجود نداشت.

کد خبر 19070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =