توقف بانک تجارت و ۷ شرکت، رفع گره از یک سهم

نماد بانک تجارت و ۷ شرکت به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و یک سهم نیز مشمول رفع گره معاملاتیو بازارگردانی شرکت تازه وارد هم شروع شد.

به گزارش بیدار بورس، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در اولین روز کاری هفته جاری، نماد شرکت های سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها، مهرام، آلومینیوم ایران، ماشین سازی اراک، بانک تجارت و کشاورزی و دامپروری بینالود به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت بسته شد.

شرکت های ایران خودرو دیزل و بیمه تجارت نو هم برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.

در این میان امروز شرکت مهندسی فیروزا که در بازار پایه نارنجی فرابورس حضور دارد و در روزهای گذشته دارای صف خرید بود،  مشمول رفع گره معاملاتی است.

بازارگردانی سهام شرکت‌ تازه وارد پخش رازی هم در فرابورس شروع شد و حجم مبنای "آینده " هم طبق مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در تابلو مربوطه محاسبه شد.

براساس این گزارش، طبق اعلام قبلی، ساعات معاملات فرابورس از امروز با افزایش ۳۰ دقیقه ایی به ۴ ساعت افزایش می یابد و تا ساعت ۱۳  جریان دارد. به این ترتیب پیش‌گشایش نمادها در بازارهای اول، دوم و پایه از ساعت ۸:۴۵ تا ۹، مرحله گشایش رأس ۹ و مرحله حراج پیوسته نیز از ۹ تا ۱۳ خواهد بود.

همچنین در بازار شرکت‌های کوچک و متوسط، پیش‌گشایش از ۸:۴۵ تا ۹ و مرحله گشایش اول ۹ در نظر گرفته شده است. در این بازار، مرحله حراج پیوسته از ۹ تا ۱۲:۳۰ و پیش‌گشایش مرحله دوم نیز ۱۲:۳۰ تا ۱۳ تعیین شده است. در بازار SME همچنین مرحله گشایش دوم ساعت ۱۳ خواهد بود.

کد خبر 21346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =